|
|||
|
|||
Inhouden KR Digi1
Heb sinds kort een mk1 met een KR blok op Digi1.
Hij houd vanaf dat ik hem heb in bij vollast boven 5000 toeren. Daaronder doet hij het goed. De auto heeft wel iets van 2 jaar stilgestaan dus het zou iets van vervuiling kunnen zijn. Ook als hij warmgereden is en ik de motor een minuut of 5 uitzet wil ie daarna nog maar op 3 cilinders lopen. Moet dan een keer doortrekken ein zn 1 en ff op hoge toeren houden om de 4e erbij te krijgen. Gisteren heb ik de brandstofpomp vervangen omdat de brandstofdruk wegviel op hoge toeren (van 5 bar naar 2) en omdat de pomp herrie maakte. Hield daarna nog steeds in en nadat ie warm weer even uitgezet was wou ie niet meer goed lopen op 4 cilinders. Ook niet met even doortrekken. Straks nieuwe bougies erin en een nieuw brandstoffilter, want de nieuwe is gisteren gebarsten door te hoge druk blijkbaar (nadat ie slecht liep, dus dat filter heeft er niks mee te maken) Denk niet dat de bougies het zijn, dus hoop dat iemand hier iets over kan zeggen. Groeten Roy Last edited by loekie125 : 29-06-2011 at 15:22. |
|
||||
|
||||
is het geen ontstekingprobleem? dat hij niet goed op tijd staat?
|
|
|||
|
|||
geen idee nog niet naar gekeken.
Maar lijkt me sterk, want hij mag dan toch niet op 3 cil gaan lopen?! |
|
|||
|
|||
injector vervuild denk ik eerder. geen kleur verschil van bougies?
|
|
|||
|
|||
Probleem opgelost!
Brandstofpomp was oorzaak van het inhouden en een losse stekker op de 1e injector de oorzaak van slecht lopen op 3 cilinders. Loopt nu weer prima, in ieder geval bedankt voor de reacties! |