|
|||
|
|||
Wie herkent deze onderdelen?
Heb hier wat NOS vw onderdelen, kan er alleen niet achter komen wat het precies is
Het stootblok is vrijwel zeker van een Type 3 Variant (Squareback), onderdeelnummer 361 501 191 (laatste 3 cijfers slecht leesbaar) De andere 2 beugels (?) zijn mij onbekend, en hebben geen onderdeelnummer, alleen een VW-stempel. Roept u maar
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 Last edited by Dennis@polo86c.nl : 24-01-2005 at 22:40. |
|
||||
|
||||
Die rubbers zitten ook op een spijl............heb ze nog niet op de typIII kunnne ontdekken......
Beugels zegt me heeeeeeeeeeelemaal niks ?!
|
||||
|
||||
die rubbers zitten achter bij een busT2b ook in ieder geval, en van die 2 plaatjes heb ik ook geen idee
|
|
||||
|
||||
en de scanner is een HP 5370C LOL
|
|
||||
|
||||
plaatjes geen idee!
lijkt me wel iets van bij de motor/achterophanging?
|
||||
|
||||
'k denk dat die plaatjes misschien ergens passen op de achterste wielophanging/demper.... maar dat weet ik niet zeker..
|
|
||||
|
||||
Het plaatje wordt bevestigd op de versnellingsbak. Door het gaatje komt dan de buitenkabel (zwarte buis van chassis naar dit gat waardoor de koppelingskabel loopt )
grtz
|
|||
|
|||
Kijk, daar hebben we wat aan, thanx!