|
||||
|
||||
Quote:
is toch ook zo, of ben ik gek. zo´n voorasje kan wel wat hebben
|
||||
|
||||
Sjiek Daan, maar ja waarom zo laag dat is toch niet meer normaal.
Toch maar een airride setje kopen voor je keef. |
|
|||
|
|||
nee mikus ik koop geen airride
en zo laag is hij nou ook weer niet er zijn vele die nog lager ryden en dat weet de organisatie toch ik snap het echt niet |
|
||||
|
||||
Zo dan mijn foto's staan ook online.
Vanwege andere verplichtingen kon ik er helaas niet eerder bij zijn dan vanaf zaterdag avond, maar het was wel weer gezellig. Ik heb ruim 300 foto's geupload, check ze snel in m'n gallery op www.AirMighty.com Marco's Ponton "King of the Jungle"! Gefeliciteerd! 8)
|
||||
|
||||
Mooie foto's
Jammer dat ik dit jaar niet erbij was, voorgaande jaren altijd super naar mn zin gehad en dit jaar zou het niet anders geweest zijn zo aan de foto's te zien!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de foto's van Budel Niels, heb ze net allemaal (300) op de slideshow gezien, misschien volgend jaar zijn we er weer.
Alex.
|
||||
|
||||
heb ook nog foto's van daar.
http://s667.photobucket.com/albums/...20Budel%202011/ het weer op de terug weg was minder naar België toe