|
|||
|
|||
Wat een dikke golf
|
|
||||
|
||||
Randen al binnen Ron? , de harten zijn er klaar voor
|
||||
|
||||
Zo stonden ze er aan t begin van de avond bij , Alvast een kleine preview hoe ze gaan worden
|
|||
|
|||
jonge jonge krijg er steeds meer zin in.
|
|
|||
|
|||
mat rood dikke shit
|
||||
|
||||
Quote:
Inmiddels glimmen ze wel hoor Matte velgen hadden wel gekund , maar met die spaakjes wel lastig netjes schoon te houden ........ Nu is het gewoon de hogedruk erover en klaar (En dan nog droogblazen en de randen netjes nalopen met een beetje All metal polish van megiuars als ze straks klaar zijn ) Volgens mij gaat dik wel heel erg dik staan !
Last edited by jettaracing : 10-06-2011 at 22:36. |
|
|||
|
|||
ben vanavond nog even bij jettaracing geweest (nog even met jettameister en fam gepraat) en even met de bbsen bezig geweest de doppen te plek gemonteerd en emblemen geplaatst lijkt nu al geweldig wat zal het worden met de randen er ook nog eens omheen, die zijn onderweg hoop ze snel binnen te hebben.
foto's volgen later |
|
||||
|
||||
Word een mooie set Ron , hopen dat de rest van de onderdelen er een beetje op tijd is dan kan de boel in elkaar en eronder !
|
||||
|
||||
spijkers met koppen,nice....
|
|||
|
|||
Nou vandaag zou ik de randen binnen krijgen, kreeg een telefoontje van de man waar ik ze heb besteld en hij had de verkeerde maten binnen gehad Nu heeft hij er meteen heen gebeld en nu gaan er een (goed) setje randen op de post naar nederland, hopen dat ik ze een beetje op tijd heb ivm 26juni vag meeting en anders nog maar even op de oranje hoepels rijden.......................... |
|
||||
|
||||
En we zijn gister nog even creatief geweest !
Alvast een foto op de vroege morgen !
|
|||
|
|||
zoals hier boven al te lezen was zijn de goeie randen binnen gekomenen zijn we ook meteen begonnen ze inmekaar te zetten.
Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan staan onder de vr maar moet nog even wachten we laten de kit even mooi tot rust komen en doen vrijdagavond de banden erom en ze komen zaterdag onder de auto. dan heb ik wel weer een nieuw karweitje aan de auto, hij is afgelopen maandag voor de apk geweest en alles was perfect op de remleidingen na er zat hier en daar wat roest en die stukjes moest ik vervangen. We halen alles er onder weg en al het staal word vervangen door koperleiding en de remslangen worden vervangen door goodridge remslangen daarvan komen hier ook wel weer wat fotos en een verslagje denk ik, zo blijf je bezig met die auto's nou |
|
||||
|
||||
Mooi weintsje
|
|
|||
|
|||
heb net nog even een wiel bij jettaracing weggehaald want ik ben morgen jarig en dan hef ik alvast een mooi dootje hahhah lijkt geweldig de velg in de woonkamer als moeders er zo blij mee is..............................maar ja is mijn dag morgen hahahh
|
|
||||
|
||||
Denk er maar om dat de kinderen er niet mee gaan spelen
|
||||
|
||||
Zeer netjes
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha nee was niet de bedoeling nee de jongste dochter wou er al in gaan zitten vond het een mooie stoel ze moeten er maar gauw onder wietze dan kennen ze in de velgrand gaan zitten................ |
|
||||
|
||||
Heb nog even een paar foto's voor t topic
Toch wel een mooi breed randje De baas zelf even aan t kitten T waren er toch wel veel boutjes Ron hé en toen moesten er nog 3 Maar als ze dan klaar zijn heb je ook wat , morgenavond gaan de banden eromheen , zal mij benieuwen hoe het gaat staan onder de auto !
|
||||
|
||||
Zo hoepels hoor (Y)
|
|
|||
|
|||
Vanavond de banden er even omheen getrokken was nog wel even pielen want ze zaten een beetje los, en we waren allebij niet echt fan van een vuurtje erbij dus hebben het met een ring gedaan die we hadden geleend
morgen komen ze onder de auto en gaat hij ook nog een paar cm naar moeder aarde want hij staat nog op 17" hoogte ben benieuwd hoe het gaat staan........ morgen meer foto's |