|
||||
|
||||
Nou vanmorgen erg vroeg me nest uit voor de meet in Leeuwarden.
Onderweg was het weer niet echt super. Maar aangezien er 50 meter voor de meet een wasbox stond was dit geen probleem. Snel de auto gewassen en de showroom in gereden. Daar verder gepoetst onder het genot van een bakkie. Ik sta er nog steeds verstelt van dat mensen zoiets voor elkaar krijgen. Echt de hele showroom leeg en werd gevult met meeting auto's. Super, Toen eenmaal het zonnetje doorbrak baalde ik dat ik de korte broek thuis had gelaten. Eet tent was top , alleen jammer dat s'morgens de broodjes nog bevroren waren. Opkomst was in het begin van de morgen wat mager maar daar kwam al snel verandering in. Erg veel mooie auto's gezien en weer een hoop mensen gesproken. Hier vast een voorproefje van mijn foto's: De rest volgt zsm. Voor een grote versie , stuur me maar een pb. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
x2 Inge heeft concurrentie |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dan ook nog maar even een reactie van mijn kant
Was weer een hele geslaagde meeting ,mocht een mooie plek uitzoeken in de showroom ,en ook voor de variant was er een mooie plek Heb zelfs nog mensen gesproken die de witte jetta nog nooit hadden gezien (under which rock have you been hiding this last 10 years ) , en hele leuke reacties gekregen over de kofferruimte ,terwijl de meesten niks met dikke audio hadden , daarvoor dank jongens Heb natuurlijk ook nog wat foto's gemaakt De vari @ de meeting @Ruurd&Molle , hij was weer geweldig! De Mk2 vr6 van m'n zwager , alleen helaas (nog) niet met de juiste wielen, de goede randen waren niet op tijd binnen Maar had al wel één velg mee als voorbeeld (komt nog een inch dikkere rand om , dit was een 1,5 en word straks een 2,5 ) Nieuwe rainbow/jetta crew ? M'n oude rode jetta , nu in bezit van m'n neefje Hoezo een schroefsetje nodig ? Damn wat is zo'n ding hoog ....................... En ook nog een prijs mee naar huis mogen nemen , bedankt Vagfryslan crew & Jury , was idd weer een geslaagde meeting,mooi weer erbij ,heb met veel mensen even kunnen bijpraten ,kortom weer een geslaagde dag !
|
||||
|
||||
Vanmmiddag rond een uur of half1 samen met de vrouw aangekomen, en toch nog even een rondje gedaan.
Weer wat nieuwe mensen beter leren kennen, en mee gesproken. Al met al dat we er maar kort zijn geweest, toch altijd weer gezellig. Prijswinnaars gefeliciteerd............ |
|
||||
|
||||
Ook wij van V.A.G Fryslan en Bourguignon willen iedereen bedanken voor deze mooie opkomst, ook in het bezonder willen we de sponsoren bedanken voor hun medewerking en voor de presentjes die wij mochten weg geven bij de kassa.
en alle standhouder waar iedere bezoekers even een kijkje konden nemen. in het bezonder willen we onze Dames bedanken en de ploeg uit Hallum voor hun medewerking!! BEDANKT Dames en Heren!! Tegen de prijs winnaar willen we nog zeggen van harte met Jullie prijzen!! Maar er is helaas één iemand die een prijs had gewonnen maar die was vroeg weg. bij deze ook een oproep het gaat om een groene polo met kenteken RZ-XX-99 zou de eigennaar even contackt op willen nemen via een Pbtje?? alvast bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Goeie combi Wytze . LY3D en lekker hoog
Thanks voor de foto Edit ... trouwens . Uit zeer goeie bron dat de contacten voor een paar Toppers voor volgend jaar al weer gemaakt zijn Last edited by Alberto : 27-06-2011 at 10:18. |
|
|||
|
|||
Dat ding van Alberto is gewoon eng hoog! Jij haalde mij in! Ik kon er bijna onder door kijken vanuit mn jetta! Hahah wel stoer toch!
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja je mag wel een oranje vlagje aan de anttenne vast maken Ding is echt laag |
|
|||
|
|||
Gister een gezellige dag gehad weer veel mooie auto's gezien en ook goeie reactie's op de mijne gehad ondanks dat ik mijn wielen nog niet klaar had.....
wel weer verbrand maar ja een koud biertje na de tijd deed veel goeds. op naar de volgende meeting. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij is goed aangekomen dankzij Wytze! Bedankt!! Heb me prima vermaakt gister, heerlijk in het zonnetje.
|
|||
|
|||
Quote:
whaha goed idee!!
|
|||
|
|||
Quote:
met alle respect wytze,maar is dat niet een beetje te veel over je eigen auto? uiteraard is iedereen wijs met zijn of haar auto,maar tis geen bn er die elke dag op tv is.. vond zelf een uitermate leuke meet en de kleine man heeft zich ook prima vermaakt(Y) |
|
|||
|
|||
vette meet en ook vette auto's gezien!
iemand toevallig een foto tegen gekomen van de groene golf3 rat met wirewheels? dankzij mijn ratstyle telefoon geen foto's kunnen maken |
|
|||
|
|||
hehe mark eindelijk.. je maakt zulke dikke foto`s ik zit met smart op die van mij te wachten!
leuk om je weer even gesproken te hebben! tot de volgende meeting! |
|
||||
|
||||
haha heb niet echt fanatstische foto's van jouw auto.. hij staat er wel op, maar niet mooi ofzo.. had weinig ruimte aan de achterkant, en van voren zat je met veel tegenlicht van buiten..
ps: paar replies terug had ik al 3 foto's gepost..