#21
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heb je dit stuurtje van? Prachtig!! verder mooi wagenpark!! |
#22
|
||||
|
||||
stuurtje had ik gewoon op marktplaats gevonden
heb voor de ibiza een raid hp type 18 28cm liggen, moet er alleen nog in ibiza is de huidige daily. rabbit mk3 is verkocht mk2 gti is gesloopt mk2 automaat staat te koop/ verdwijnt volgende week waarschijnlijk naar de sloop omdat er geen animo voor is. |
#23
|
||||
|
||||
inmiddels wat kleine vorderingen aan ibiza...
carterontluchtingsslang vervangen.. die was aan het vergaan.. cupra koplampen en originele knippers geplaatst ( moeten nog keer goed schoon ) 28cm raid hp met snapoff geplaatst. turbodruk, oliedruk en voltmeter van raid hp.. meters zullen worden pasgemaakt in middenpaneel van het dashboard... embleemloos grill deel is besteld.. dan kan kippegaas er zsm uit. fotootjes. (ja me velgen waren heeel zwart ) |
#24
|
||||
|
||||
|
#25
|
||||
|
||||
laat greenpeace het niet zien stefan.....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#26
|
||||
|
||||
Lekker hoor steef
had je dat porsche stuurtje nog?? wordt gek van dat domme ding in mijn auto past niet bij de rest vant interier |
#27
|
||||
|
||||
porsche stuurtje is al tijdje verkocht henkie
gister in ljouwert een hoop mensen gesproken en gezien.. weet nog niet bij iedereen exact welke forumnaam erbij hoort maar dat komt nog wel :p heb in ieder geval goed naar me zin gehad en nog een paar goede roetpluimen kunnen achter laten op de testbank. vermogen kwam op 180pk en 360nm koppel. weeromstandigheden waren niet ideaal (warm, hoge luchtdruk). ook werd er zonder weerstand op de motor getest, heb van aantal mannen van vvt begrepen dat met weerstand op de motor op een vaste bank het vermogen hoger uit zal vallen nu weer druk bezig om de auto voor mivw ''af'' te krijgen.. velgen in een vers kleurtje, zootje stickers erop.. maybe setje extra cupra lampen zoeken om te smoken... na mivw verder met het motorische deel.. andere (dikkere) inlaat erop ( zal ie waarschijnlijk ook minder roeten) , ic piping opnieuw doen/ verbeteren en een verse chip op maat. |
#28
|
|||
|
|||
Minder roeten roet is goed toch?????
|
#29
|
|||
|
|||
steef!! ouwe roetkoning. blijft een mooie ibiza
|
#30
|
||||
|
||||
Een paar ty-rapjes en een poetsbeut doet wonderen onder de kap.
Dikke wagen man!! |
#31
|
|||
|
|||
zeker een mooie wagen stefan! vermogen is ook netjes uitgevallen! 360nm!!
|
#32
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie ride indeed! (maar ik denk dat je inderdaad met een beetje ordenen van slangen en bedrading al veel verbeterd )
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#33
|
||||
|
||||
zodra de fmic piping word aangepakt gaan we ook alle slangen/ bedrading eens onder de loep nemen/ netter maken
ben tevens opzoek naar een tdi afdekkap van ahu of later model tdi... ( als iemand iets weet ) wel van een seat origineel natuurlijk nog wat fotos van streetlegal nights drachten, vag fryslan en een minimeet gister in mijdrecht Last edited by steef-oo : 04-07-2011 at 12:00. |
#34
|
||||
|
||||
zo op de dezent's ziet hij er een stuk beter uit steef
nu maar wachten tot de compo's klaar zijn
__________________
Hooning with a jetta mk2 55bhp |
#35
|
||||
|
||||
eerst interieur maar eens afmaken... alle metertjes in het dashboard, alle stijlen en hemel zwart, audio erin..
interieur ligt nu helemaal open.. morgen achter verf aan fotos volgen nog |
#36
|
||||
|
||||
abc stijlen en hemel zwart gespoten
nu opzoek naar zwarte handgrepen en binnenverlichting |
#37
|
||||
|
||||
we zijn weer paar dagen verder...
en ik kan niet zo goed stilzitten... vers interieur opgehaald dat in de ibiza komt naast een ander interieur ook de afgelopen 2 zondagen weer gesprint met het spaanse feesteiland.. ook vorige week weer op automaxx summer edition en afgelopen zondag op vwfest.. ik rijd in de klasse D/SL .. dit is de klasse waarin 9,600 en langzamer word gereden ( instapklasse dus zegmaar ). (D/SL heeft NIKS met diesel te maken zoals sommige mensen denken ) op automaxx summer edition heel constant gereden en de start steeds verder kunnen verbeteren. snelste tijd op automaxx SE was een 9,903 wat goed was voor een 11e plaats van de 30 in mijn klasse.. en snelste diesel van het hele evenement afgelopen zondag op vwfest iets minder constant gereden, begin was een beetje stroef. 1e run was al sneller als alle runs van een week eerder..een 9,8... dat bood perspectief.. toen een aantal moelijke starts... uiteindelijk de start steeds verder verbeterd... 60 foot tijd ook steeds verder naar beneden weten te krijgen.. doordat het gister redelijk rustig was en goed doorliep totaal 20 runs kunnen maken.. waarvan een reeks van 7 runs in de 9,6 sec. en zelfs 1 uitschieter in de 9,5... snelste run in de kwalificatie was een 9,608 en deze was uiteindelijk goed voor een 1e prijs in de D/sl. in de finale, de zogehete shootout had ik een dailin ( persoonlijke streeftijd ) van 9.50 opgegeven.. je moet zo dicht mogelijk tegen deze tijd aan zien te komen, maar je mag er niet onder door.. dan elimineer je automatisch jezelf... ik reed uiteindelijk in de shootout een 9,463... waardoor ik mijzelf elimineerde.. toch dik tevreden met de 1e prijs in mijn klasse en verbetering van mijn PR met bijna 0,3 sec Bij het eerste sprintevenement dat ik heb gereden werd de potentie van de TDI al heel snel duidelijk alleen kreeg ik de start niet goed... Het geeft ook een heel lekker gevoel dat ik de TDI steeds beter onder de knie krijg met sprinten begin van het seizoen was mijn 60foot tijd 2.6 sec.. ( van stilstand naar de 20meter lijn.. ) inmiddels rijd ik nu constant 2,3sec 60foot tijden en af en toe zelfs 2,2 ... filmpje en fotos van de ibiza in actie.. http://www.youtube.com/watch?v=2bcwnQuWGO8 Last edited by steef-oo : 19-07-2011 at 21:32. |
#38
|
||||
|
||||
Respect voor die tijden
Hoe houd te techniek zich onder dat geweld ?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#39
|
||||
|
||||
nog geen noemenswaardige problemen gehad..
heb 1 keer carterontluchtingsslang lek gehad.. ( zat er waarschijnlijk al ruim 200k op gezien de staat van de slang toen deze eraf kwam ) heb 1 keer een intercoolerslang losgehad onder rijden ( gewoon op straat ) vorige eigenaar was slangklem vergeten goed aan te draaien en siliconenslang zat onder rare hoek vast... verder nog geen problemen gehad gelukkig en verwacht ze ook niet huidige tijden ben ik ook meer als tevreden mee had niet verwacht dat ik de start en 60foot tijd zoveel zou kunnen verbeteren komen dit seizoen voor mij nog 3 evenementen aan met de officiele kwartmijl sprint... doel word nu de hondas voor de blijven in mijn klasse en op de 402meter proberen een prijs te pakken |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
Da's altijd een doel als ik de Mazda van vrouwlief mee heb ga ik automatisch ook civicjes pesten
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|