|
|||
|
|||
lekker druk en gezellig was het! Ik zou ook nog op de testbank, maar ze konden mijn toerental niet meten (pompverstuiver) vond ik wel een beetje vreemd, en de sjorbanden om de auto vast te zetten waren ook bijna door midden...
|
|
||||
|
||||
Ook wij hebben een geslaagde dag gehad!
Alle 350+ foto`s staan hier: http://mvdm.picturepush.com/album/1...sforum.com.html Een paar foto`s ervan: Bijna alle auto`s dus hier : http://mvdm.picturepush.com/album/1...sforum.com.html
|
||||
|
||||
Quote:
zag het idd,was wel benieuwd wat eruit zou komen,maar helaas.zag je later nog wel wegrijden,gaat prima van de plek
|
|||
|
|||
Quote:
ja, was ook erg benieuwd, denk dat ie gechipt is maar weet het niet zeker |
|
||||
|
||||
thanx,lady jetta,mooie foto van de mijne
|
||||
|
||||
Was er even met m'n Audi A8, ff in dat overdekte stuk geparkeerd. Wel jammer dat ik geen VW meer heb maar toch was wel een geslaagde meeting; goede opkomst, mooie auto's en een prima snackwagen
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik jouw ook niet... meerdere mensen heb ik niet gezien Maar goed ben ook meer iets van een klein uurtje oid geweest was me veelste warm! |
|
|||
|
|||
Thanks zelfs Rika staat er nog op toen ze de kids kwam halen |
|
|||
|
|||
Chapeau foar de organisaasje,leuke meet en mooie tas moai goodies.
Groetnis |
|
||||
|
||||
Wat een lekker weer was het vandaag.
Alles was goed geregeld ook dit jaar weer deze meeting helemaal geweldig , veel mensen weer gesproken en veel bolides bekeken hebben ons weer prima vermaakt hier. Lekker hamburgers ook ! En Lady jetta bedankt voor de mooie foto
|
||||
|
||||
Was weer een mooie meeting, goed weer, mooie auto's en hoop mensen gesproken.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die is van die man die daar op de foto erachter staat met het rode shirt en zijn kopje koffie laagrieder noemen ze hem ookwel?
|
|||
|
|||
Quote:
Die is (was) van mij dacht al wat is dat voor geluid, maar hoe en wat waar die wegkomt |
|
|||
|
|||
hahha
ik dacht ook van daar gaat iets niet goed.. en toen zag ik die liggen ik dacht hmmm... maar heb je er weer belang bij? of heb je nog 1 haha? |
|
|||
|
|||
Quote:
Die mag je van mij houden , heb er genoeg in het magazijn liggen. |
|
|||
|
|||
oke! hij is ook krom dus dan gooi ik uhm bij het oud ijzer...
ik heb ook nog2/3 liggen |