|
|||
|
|||
Autoradio
Beste leden,
Aangezien ik niet zo heel veel weet van het radio gebeuren, ga ik jullie advies vragen. De onderste komt uit mijn golf mk2. Hij heeft dus die aansluiten. De bovenste kan ik helaas niet aansluiten. Ik zoek een autoradio die mp3 kan afspelen, en ofwel een input heeft ofwel een usb. Ik ga er een versterker met meer boxen en een sub opzetten. Heeft iemand een advies? Ik wil 'm natuurlijk zo goedkoop mogelijk. 2e hands mag ook. Mvg, Ferry |
|
|||
|
|||
Dan heb ik nog een vraag:
Ik wil deze in een andere kleur veranderen, moet ik dan doen door middel van die oranje dingetjes te vervangen? Zo ja, waar kan ik die uithalen? Bedankt! |
|
||||
|
||||
Ja die oranje dingen geven het oranje lichtbeeld, dus die moet je dan wisselen.
Weet niet welke kleur het moet worden (neem aan groen) maar je kan hoogst waarschijnlijk een schakelaar pakken met 'gewenste' kleur en daar het gekleurde spul uit halen en passend maken in de schakelaar. (zomaar een idee)
|
|||
|
|||
Het liefst blauw. En hoe bedoel je precies, want ja ik neem aan dat die dingen toch ongeveer hetzelfde moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
Pasvorm wordt inderdaad een zoektocht.
Als het lampje contact maakt het gekleurde transparante kunststof licht die op, dus als je een 'juist' gekleurd kunstof stukje vind, die dan een beetje pas maken zodat het toch werkt. Weet wel dat er een witte, oranje en groene lamps schakelaar zijn. Wil je blauw lijkt mij bovenstaande 'de' oplossing.
|
|||
|
|||
Aan de foto's van de radio heb je niet zoveel, daar hoort nog een steker bij die bij de radio hoort. Heb je deze toevallig in de auto laten zitten ? ? Daaraan zitten meestal iso stekers.
|
|
||||
|
||||
wat wil je dan precies aan de kleur van je schakelaars veranderen?
het verlichte deel van de schakelaar of het verklikkerlampje als de schakelaar aanstaat? mijn schakelaars zijn nu wit verlicht, maar als ik bv het mistlicht aanzet, dan komt er onderaan die schakelaar nog een oranje vierkantje aan. als je het gewone licht wil vervangen, moet je die groene folie aanpassen, wil je dat oranje vierkantje veranderen, moet je idd die oranje plastiek aanpassen.