#41
|
||||
|
||||
Die ziet er zeker goed uit... had ik dit maar eerder geweten :P
__________________
|
#42
|
||||
|
||||
Pfff wist niet dat er zoveel werk in ging zitten met de intercooler passend te krijgen, het is het allemaal net niet.
Doordat ik een airco pomp heb komt de multiriem precies tegen de aansluiting van de intercooler aan, en aan de accu kant heb ik net geen ruimte omdat de radiatuer op zijn uiterste punt staat richting de accukant door de aircopomp. Dus zit nog maar 1 ding op, de intercooler laten verlassen aan beide kanten... wordt wel erg krap allemaal
__________________
|
#43
|
||||
|
||||
had ik je wel kunnen vertellen heb hetzelfde gehad met mijn mk1 maar dat heb ik dus nooit afgemaakt golf 2 wil gelukkig beter
|
#44
|
|||
|
|||
Mark, een intercooler van een x5 dan? en zo,n intercooler van een renault megane heb ik nog liggen. Heb je geen foto,s van die chevrolets c10 en 3100? gr Roy
|
#45
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga um toch maar laten verlassen van de sprinter dan past hij mooi die van een megane gaat net niet passen, de haakse aansluiting zit te laag. Fotos spreken voorzich
__________________
|
#46
|
||||
|
||||
Kleine update ben alleen foto's vergeten te maken.., heb het interieur weer compleet samengebouwd en heb nu ook cruisecontrol van een usa mk1 cabrio en als bonus zat er ook een interval ruitenwisser stand op welke ook werkt, vindt dat toch zeer fijn!
En multiriem heb ik passend gekregen zonder aircopomp, had een andere waterpomp poelie nodig dus heb nu wat meer ruimte gekregen. Alleen nog ff een andere vsnaar halen voor de stuurbekrachtiging. en zo laat ik m;n intercooler verlassen: http://www.international-speed-part...uftkuehler.html
__________________
|
#47
|
||||
|
||||
Mooi project...
die ami's eromheen.. WOW.!
__________________
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) |
#48
|
||||
|
||||
leuk spul!
Hoe ben je nou aan die cruise contol hendel gekomen? Groetjes Roy |
#49
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had wat mensen die mk1 cabrio onderdelen verkochten op marktplaats gebeld, na 5 mensen gesproken te hebben was er iemand die er nog 2 had liggen, als je er nog 1 zoekt kan ik je zijn email wel even geven?
__________________
|
#50
|
||||
|
||||
Quote:
Als je wil graag! |
#51
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stuur je ff PM
__________________
|
#52
|
||||
|
||||
Eindelijk het intercooler gebeuren klaar! Heb vakantie dus kan volgende week lekker aan de slag ga er vanuit dat ik hem van de week draaiend heb
lijst van je onderdelen voor intercooler gebeuren: - Intercooler van ebay.de bij xparts. - 2x 90 graden verloop van 57mm naar 51mm - 1x 45 graden bocht 51mm - 1x recht koppelstuk 51mm - 2x alu pijp rechts 51mm - 1x recht verloop van 51mm naar 38mm
__________________
|
#53
|
||||
|
||||
nou vandaag de tdi geprobeerd te starten maar de startonderbreker schakelt um af, heb alles aangesloten en ook de sleutel in dat plastic rondje maar het blijft niet werken.
wel heb ik 2 losse bruine draden bij de module van de startondbreker deze tegen elkaar en massa gehouden maar heeft niet geholpen, iemand enig idee wat het kan zijn??
__________________
|
#54
|
||||
|
||||
als je die draden tegen de massa houdt, hoor je dan klik in het immobilizer kastje? dan moet die wel op contact staan. Zo niet dan even spanning meten
|
#55
|
||||
|
||||
Zo, de motor draait , heb gewoon de koelwater sensor draden aan elkaar geknoopt en de bruine draden uit de immobilizer aan de massa vast gemaakt, had een tekening in elsawin gevonden waar ook staat dat die losse bruine draadjes aan de masse horen. Maar ben helemaal blij dat de TDI lekker loopt!
__________________
|
#56
|
||||
|
||||
gelukkig loopt die goed! heb je ook al gereden?
|
#57
|
||||
|
||||
bah.. de tdi gaat in noodloop vandaag ff lopen zoeken wat het kan zijn maar alles sensoren zijn aangesloten
wanneer ik het contact aanzet gaat de ECU in storing na een minuutje ofzo. kan dit de radiateur temp. sensor zijn? bij een golf 3 is deze 3 pins maar een golf 1, 2 pins en heb maar 2 van de 3 draden aangesloten Weet trouwens iemand of een golf 3 tdi van 1996 OBD1 of OBD2 is?, ga maar is even zo'n kabel bestellen altijd makelijk. Edit: heb het al gevonden, OBD2
__________________
Last edited by mark89769 : 07-07-2011 at 21:19. |
#58
|
||||
|
||||
Nou, vagcom kabeltje besteld werkt perfect op mijn golf iv SDI maar op mijn mk met TDI krijg ik telkens de error "no response from controller" bij elke module.
of er zit iets verkeerd in de kabelboom waar ik bang voor ben of me accu is te leeg :P
__________________
|
#59
|
||||
|
||||
schema erbij
hele 16polige stekker stelt niks voor heb mijn tdi nu draaiend kan nooit veel zijn je zegt no response from controller bij elke module bij jouw tdi kun je alleen je motor uitlezen en de immobilizer je rad temp sensor kan niet veroorzaken dat hij in de noodloop gaat 100% zeker van niet |
#60
|
||||
|
||||
Quote:
zo ben weer terug van vakantie, ik kom zelfs niet in de engine module dus ja. ik ga eerst maar is kijken of er wel 12V op de stekker staat aan de auto kant waarschijnlijk is mijn accu gewoon te laag. van spanning.
__________________
|