|
||||
|
||||
Inkoopactie Klutch Shirts V3.0
Voor de derde keer: een rondje shoppen bij Klutch en co.
http://www.klutchonline.com/gear Zoek je shirt uit, en plaats je bestelling hier in dit topic. Om het allemaal wat sneller te laten verlopen dan de vorige keer, aub effe de onderstaande opzet hanteren: Forumnaam: Artikel: Kleur: Maat: Verzenden ja / nee: Als je een fitted shirt wilt, zet je dat even achter de gekozen maat. Ik wil ook wat petjes en dergelijke hierheen halen, dus wil je er daarvan eentje hebben, plaats dat dan zeker in 't topic, dan kan ik kijken wat ik daarmee kan doen (qua prijs / korting). De shirtjes-prijzen blijven gelijk aan die van de vorige rondes: €20,- per shirt (voor alle shirts van $19,- of minder) Voor het verzenden geldt: €5,- voor één shirt €7,50 voor twee shirts of meer (zolang het onder 't gewicht van 't basispakket blijft )
|
||||
|
||||
Mocht iemand een paarse 'LOW' in maat M willen bestellen, ik heb er 1 liggen. Welke mij te groot is, ik moet een S hebben namelijk.
|
||||
|
||||
okay okay okay, dan gooi ik 'm hier wel neer (zeur) hahahaha
Forumnaam: Rampstein Artikel: Second Revolution Kleur: Zwart Maat: XL Verzenden: ja __________________
|
||||
|
||||
Ik had er de vorige keer eentje besteld via de PM, maar eigenlijk nooit meer iets van gehoord.
Kan ik deze weer gewoon doen alleen dan met deze keer mee te laten komen.
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik wou graag 3 shirts bestellen. Forumnaam : Polo robin Artikel1: More2life Kleur: Zwart Maat: L Artikel2: Mk1 girl Kleur: Wit Maat: L Artikel3:Brickhouse mk3 Kleur: zwart Maat: L Alle 3 verzenden alstublieft. mvg robin |
|
||||
|
||||
Quote:
Erik, sorry. De bestellingen via PB kan ik niet veel mee, dat wordt te onoverzichtelijk. Heb alleen met de eerste ronde al meer dan 500 PB's gehad / verstuurd voor die paar shirts. Als je je bestelling mooi duidelijk hier in 't topic zet kan er van mijn kant eigenlijk niks meer fout gaan.
|
||||
|
||||
jammer dat ze op vwf moeilijk lopen te doen omdat het zogenaamd een commercieel doeleind heeft
tis gewoon een ontzettend goede groepbuy :thumpup: |
|
||||
|
||||
ook petjes? zal morgen even kijken en bestellen..
|
||||
|
||||
Quote:
Ook petjes inderdaad. Alles van de site mag besteld worden. Shirts zijn eenheidsworst, voor andere dingen moet ik altijd even een prijs afspreken met de Klutchers. Heb twee caps hier liggen, en weer twee besteld voor mezelf. Is prima kwaliteit.
|
||||
|
||||
vallen de shirts groter of kleiner dan normaal??
|
|
||||
|
||||
haah ben nog eens op tijd
Forumnaam: jelle vda Artikel: MORE2LIFE Kleur: royal blue Maat: M Verzenden ja / nee: verzenden mag naar belgie laat maar iets weten voor de betaling ! grtz
|
|||
|
|||
Forumnaam: triggerfinger
Artikel: SECOND REVOLUTION Kleur: volgens mij alleen zwart te verkrijgen Maat: L Verzenden ja / nee: verzenden mag naar het oosten des Nederlandsch dank alvast voor de moeite!
|
||||
|
||||
Quote:
De kleinere maten, S en M, schelen niet veel met onze maten. Ga je verder omhoog, wordt het verschil ook groter en vallen ze groter uit. Als je hier XL hebt, kan het best zijn dat de L van Klutch je ook prima past. Enige dat ik er zinnig over kan zeggen is dat mij de M prima past, ik ben 1.85 met 90 kilo. Owja, en dat de XXL 'n tent is, groot genoeg om 'n middelgroot gezin in op vakantie te sturen.
|
|||
|
|||
Forumnaam: Pieterrr
Artikel 1: MORE2LIFE Kleur: ROYAL BLUE Maat: Small Artikel 2: BOXED IN 3-pack Artikel 3: SIMPLE-truKer Kleur: Black Artikel 4: MK1 GIRL Kleur: WHITE Maat: Small Verzenden: Ja, naar België Last edited by Pieterrr : 19-06-2011 at 19:46. |
|
|||
|
|||
Wanneer loopt dit ten einde? Wordt het hier vemeld wanneer de bestelling is doorgegeven, en voor de verdere betaling?
Mvg |
|
||||
|
||||
Eeeeeeuh :S:S:S kan ik mijn bestelling nog ff veranderen in een maatje L (ipv XL)???
|
||||
|
||||
Forumnaam: Bas.
artikel:more2life kleur: black maat: small verzenden : ja |
|
||||
|
||||
Hey dude,
Al wat meer bekend over hoe of wat (en dan met name "wanneer"???)
|
|||
|
|||
http://www.klutchonline.com/gear/low-tags wat is dit bordjes of zo?? stickers? engels is aan deze kant niet zo heel erg goed :P
|
|
|||
|
|||
Forumnaam: miklo de gekste
artikel:static revolt kleur: black maat: medium verzenden : ja