|
|||
|
|||
staes
even voorstellen;
rij me een witte golf 2 van 1987. dit zijn enkele foto dit is foto 1 foto 2 nog met velgen maar deze zijn verkocht iemand een idee voor velgen? Last edited by staes : 15-06-2011 at 20:39. |
|
||||
|
||||
welkom!
bij een witte mkII horen ats cup velgen, toch?...
|
|||
|
|||
Yoo idem de vraag van waar in belgie zijt ge en @jelle hoeveel voor die velgen
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Nice mk2, maar ik zeg plat met die achterwisser
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja mmar ik zie liever de ats classics staan de velgen te koop? Last edited by staes : 16-06-2011 at 15:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben van halle tegen brussel vanwaar zijn jullie? ebt ge soms fotos van de velgen en de prijs? |
|
|||
|
|||
Quote:
ben van tegen brussel uit halle |
|
|||
|
|||
Quote:
wil wel ma weet ni zo direct hoe er aan te beginne kunt gij mij helpen? |
|
|||
|
|||
merci jongens voor de reacties.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk! all is done before; klik
|
|
||||
|
||||
ha dat moet lukken, ik ben van Lennik. Dat is 10min van Halle
rij je er dagelijks mee? Voor die th line: klik gaat ge toevallig ni naar upgraded dit weekend of naar vag nation 26 juni? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee dit weekend kan ik niet en volgend weekend ben ik een heel weekend in gent.ma ga wel naar ciney gaan. gaat er nog iemand naar ciney? De velgen zijn proper ma zoek meer iets old school. ja rij er elke dag mee en rij er liever mee dan mijn andere daily wagen (renault megan grand tour) Is de uwe ook nen daily? |
|
||||
|
||||
Quote:
die golf 3 van bij de advertentie das mijn daily ja, voor het goede weer en is te knallen heb ik een golf 1 G60. wij gaan ook naar ciney! als je een golf 1 cabrio(blauw), een grijze golf 3, een grijze golf 1, een zwarte corrado g60 ziet dat zijn wij stickers op de voorruit van volksburg |
|
|||
|
|||
Quote:
ok zal er op lette. wij zijn op weg me een witte golf2 blauwe golf1 op pls velgen en een bruine golf3 verbreed. |