![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bied hierbij te koop aan:
Audi (80)Cabriolet Bouwjaar 1992 Kleur Donkergroen 2.3 liter 5 cylinder Zwart lederen bekleding 4 elektrische ramen Elektrische spiegels Extra meters (origineel) Volt,Olietemperatuur, Oliedruk Wortelnotenhouten dashboard afwerking Stuurbekrachtiging Origineel 16 inch Audi lichtmetaal Dit is een zeer fijne en zeer goed rijdende auto. Pluspunten: 4 splinternieuwe schokdempers gemonteerd 2500 km geleden 4 nieuwe remschijven met remblokken gemonteerd 2500km geleden Wiellager rechtsachter vervangen 2500km geleden Kachelradiator vervangen 2500 km geleden Motorolie en filter vernieuwd 2500 km geleden 2 nieuwe Michelin Primacy HP voorbanden gemonteerd 1500 km geleden Bougies, Rotor, Verdeelkap vervangen 1500km geleden Uitgelijnd 1500 km geleden Nieuwe Apk (mei 2012) Nieuwe mattenset Nieuwe Bosch accu 75 ah Regelmodule elektrische ramen en afdekkap cabriodak vervangen (150 euro) 60 mm uitlaat met sebring einddemper mooie donkerbruine roffel voor de liefhebber, ik kan eventueel de originele middendemper terugplaatsen Gehele elektrische installatie nagekeken, alle interieur en dashboard verlichting werkt (audi 80 kwaal) Minpunten: Kras op het Portier Leer van de bestuurderszitting is een naad los kan gerepareerd worden Cabrioletkap is aan vervanging toe Verder kwa carrosserie en interieur een zeer nette auto. Verkoop de auto omdat ik grotere afstanden moet gaan rijden en dus een dieseltje wil kopen. Ik hoef er niet de wereld voor te hebben maar wil geen bandentrappers. De prijs is 1650 euro vast. Ik weet niet hoe ik fotos moet plaatsen dus ik kan ze bij serieuse interesse wel mailen. |
|
||||
|
||||
![]() KM-stand
APK
|
|||
|
|||
![]() Apk zie tekst (lezen)
Kmstand was ik idd vergeten circa 205000, is andere klok in gegaan omdat toerenteller kapot was heb de oude klok erbij. Huidige teller staat op 277700 km en deze zit er 2500 km in. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus wat is de KM-stand nou...(lezen) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom op het gratis marktplaats.... Als je je echt interesseerd voor dit forum kun je ook ff uitvogelen hoe je foto's plaatst !!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En gelijk een donatie doen ? Benieuwd naar de foto's wel eigenlijk ![]() edit; vermeld je woon / verblijfplaats even in je profiel.
Last edited by Audi1981 : 13-06-2011 at 18:59. |
|
|||
|
|||
![]() Km stand 205000km, foto,s zal ik morgen eens proberen want interreseren voor dit forum doe ik me wel
![]() Donatie aan het forum onderweg! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|
|||
|