|
||||
|
||||
Golf 2 onderdelen!
Ik zoek voor mijn Golf 2 3-deurs van 1985 de volgende onderdelen:
- oud type deuren (Polar Silber, LA7V) - Stootstrips - Smoke/rode GTI achterlichten - Oud type grill - Net chromen VW embleem - Zwarte hoedenplank - Plaatjes ipv knipperlichten spatbord - Luchtslang Golf 1600 Diesel - Cult Society achterklepstrip (geschikt voor/met onzichtbaar slot) - Omlijsting van de deurhendel binnenkant portier (zwart) Eventueel heb ik bruine deurpanelen met bruine raamslingers, spiegelverstelknop, armsteun, deurbakken, enz. te ruil. Last edited by Skeez : 28-06-2011 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Alles wat op de deur zit, maar dan in het zwart; raamslingers, spiegelverstelknop, armsteun
Heb ik allemaal wel liggen,pb maar bij interesse. mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
Gedaan |
|
||||
|
||||
Hierbij een fotootje waarop te zien wat voor een deurpanelen ik zoek;
Blijkt een GTI interieur te zijn. |
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Had 'm al gezien, ook op eBay komen wat setjes voorbij (voor 22 euro nog wat); heeft iemand ervaring met dat imitatie spul? Kan ook een origineel setje kopen voor 32,50 incl. verzenden. |
|
||||
|
||||
Begin topic geüpdatet.
Zoek vanaf nu ook een smalle voorbumper. Liefst in de omgeving van Rotterdam of Doetinchem. Eventueel heb ik ook wel interesse in smoke/rode GTI achterlichten (niet helder). |
|
||||
|
||||
Heb nog wel een smalle GTI bumper. Alleen helaas niet echt in de regio Rotterdam.
|
|||
|
|||
ik heb wel belang bij die bruine armsteunen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zal je een PM sturen als ze eraf zijn Vanmiddag een smalle voorbumper en de juiste deurpanelen bij RallyeMaus op gehaald; kan dus weer van het lijstje |
|
||||
|
||||
Iemand een setje stootstrips?
Heb nieuwe type deuren erin zitten, dus moeten wel die gaatjes bedekken... |
|
||||
|
||||
Skeez,
Ik heb wel diverse delen voor je, ligt in Raalte. Set deurpanelen zoals op de foto, voor nieuw type deur. Stootstrips, wat voor model zoek je? Die dikke heb ik volgens mij nog wel voor je. Oud type grill, heb ik ook liggen, die met veel spijltjes, of niet? Niet meer helemaal gaaf, logo weet ik zo 1-2-3 niet Een gave zwarte hoedenplank heb ik ook liggen. CL plaatjes ipv knippers heb ik ook liggen. Cult Society achterklepstrip, die kun je zelf maken! Die omlijsting, zwart, van de deurhendel binnenkant portier heb ik waarschijnlijk ook nog wel liggen. PB maar bij interesse. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een zwarte hoedenplank liggen voor je stuur maar een pm als je interesse heb
|
||||
|
||||
Thanks voor de reacties, weer een hoop PM's beantwoord
Deze stootstrip zoek ik, maar dan voor de andere kant (bestuurderskant dus): |
|
|||
|
|||
Ik heb liggen voor je.
Plaatjes cl inplaats van knipperlichtjes. Hoedeplank zwart netjes. Achterlichten smoke/rood. Pb maar bij intresse |
|
|||
|
|||
GTI achterlichten heb ik wel liggen.
Zijn in topstaat! Woon ook in de achterhoek... PB anders maar
|
||||
|
||||
heb een zwarte hoedenplank liggen, zonder gaten, inclusief ophangtouwtjes origineel, in perfecte staat voor €50.opte halen tussen nijmegen en denbosch in oss
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties, heb inmiddels een nette hoedenplank en waarschijnlijk ook OEM GTI achterlichten.
Zoek nog nette deuren (oud type) in de kleur Polar Silber (LA7V); iemand? |
|
|||
|
|||
ik heb nog oude deuren staan maar niet in die ,kleur
|