#1
|
||||
|
||||
Kachelhuis airco mk1
Ik heb onlangs een kachelhuis van een mk1 cabrio gekocht maar nu is deze kachelhuis aan de bovenkant een stuk breder, klopt dit wel of heb ik de verkeerde gekocht?
en de kleppen werken op vacuum ipv. mechanisch deze kan ik nog wel ombouwen.
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
Je hebt de verkeerde als ik zo je bericht lees. Waarschijnlijk heb jij de versie voor een cabrio met airco.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
|||
|
|||
kachelhuis is idd breder bovenaan , gedeelte waar de lucht aan gezogen word in de wateropvang bak .
grtz |
#4
|
||||
|
||||
pff.... nu erg aan het twijfelen of ik zal gaan zagen in de body om het passend te krijgen. want ik zie het volgende probleem alweer opkomen intercooler + radiatuer + airco condesor in de front van een mk1...
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Yep.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#6
|
|||
|
|||
hmm, zou hem maar niet zo verzagen, ik geloof dat het spul voor airco in een mk1 redelijk zeldzaam is?
|
#7
|
||||
|
||||
de golf verzagen, aan het kachelhuis is weinig te verzagen om hem passend te krijgen :P
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon op zoek gaan naar een orgineel kachelhuis en die andere te koop zetten.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#9
|
|||
|
|||
Quote:
ow , maar in dat geval zou ik het ook niet doen, de ''normale'' kachelhuizen zie je nog wel eens voor bij komen op mp n zo |