|
||||
|
||||
Weller Mattig SSF Sportstaal 13 x 7 et 20
Te koop:
4 Stuks in zeer goede staat verkerende ler Mattig SSF Sportstaal 13 x 7 et 20 velgen Velgen zijn nog in de originele lak met zwarte randje. Verder zitten er nog goede banden op: 3 x Continental Sportcontact 175 / 50 /13 1 x Dunlop SP2000 175/50/13 Zal vanavond even de mm's opmeten en een fotootje plaatsen. prijs: € 3o0,- Hier alvast een voorbeeld van hoe ze onder mijn golfje stonden: Last edited by Golf_1_gts : 08-06-2011 at 20:48. |
|
||||
|
||||
2 conti's: 7/8 mm profiel
1 conti 5 mm 1 Dunlop 4 mm Kun je nog aardig op vooruit dus. Hier de foto's zoals ze er nu bij liggen: (ps. vinger voor de lens is niet te koop) |
|
|||
|
|||
Ervaring met deze velgen onder een polo 6n? Hoe vallen ze met de wielkasten? Dan wil ik evt wel een bod doen.. Gr W
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vallen mooi onder een polo 6. Ik weet niet of iemand een foto heeft hier? Passen mag altijd; weet niet waar je vandaan komt. |
|
||||
|
||||
Owja op de eerste foto lijken ze misschien beetje beschadigd, maar at is slechts een beetje gras wat erop zit.
|
|
||||
|
||||
Zo staan ze dus ongeveer onder een polo 6n |
|
||||
|
||||
FF serieus kerel, als je je wielen probeer te verkopen regel dan zelf een foto en jat ze dan niet uit mijn verkoop topic, beeetje laag...
|
||||
|
||||
@ golf 1 gts, gaarne foto's plaatsen van de daadwerkelijk aan te bieden waren.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Peter maar er wordt gevraagd voor een voorbeeldfoto: Ervaring met deze velgen onder een polo 6n? Hoe vallen ze met de wielkasten? Dan wil ik evt wel een bod doen.. Gr W en waarom mag je dan geen voorbeeldfoto gebruiken??? www.google.nl met als zoekopdracht: "polo 6n mattig ssf" en je krijgt ook deze foto, het is louter toeval dat deze foto ook gebruikt wordt door een verkopende partij.. Mijn inziens normaal internetgebruik...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind jouw Polo ook een beetje laag. |
|
||||
|
||||
Om verdere escalatie te voorkomen van tere zieltjes; heb ik besloten de foto aan te passen naar de daadwerkelijk aan te bieden waren:
|
|
||||
|
||||
Owjah nog steeds te koop
Prijs aangepast; mogen weg voor € 300,- |
|
||||
|
||||
Ik heb maar eens de moeite genomen om goede foto's te maken:
http://link.marktplaats.nl/566972213 Beginnen in de weg te liggen. Prijs: € 250,- |
|
||||
|
||||
Verkocht! Mag een slotje op.
|