|
|||
|
|||
golf 2 gti 16v US
ik ben jamie en kom uit venlo, limburg!
al voor dat ik met me rijbewijs bezig was had ik al veel "liefde" voor de mk2 gti. en dus hoe dan ook moest ik er een in me handen krijgen. heb er een gevonden en kan hem volgende week ophalen. het is een 2.0L 16v amerikaan. op de fotos staan ze nog op de winterwielen maar er komen zomerwielen ( 17" ) op, zodra ik hem heb maak er natuurlijk fotos van hem met ze zomerwielen. plannen: - I.C.E - BBS rs dan ben ik al heel gelukkig als ik dat heb. Last edited by jamiepeemie : 28-03-2011 at 16:50. |
|
||||
|
||||
damn,mooie auto....
succes ermee,en welkom hier.
|
|||
|
|||
Quote:
thanks. ben nog even sparen voor velgen. worden denk k helaas geen BBS rsjes ivm kosten haha. k ga waarschijnlijk voor de bbs lemans replica. denk de 16" |
|
||||
|
||||
ik heb nog een mooie set rsen liggen
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82528
|
|||
|
|||
Wat een prachtige wagen, verkopen?
|
|||
|
|||
Quote:
haha hell no! |
|
|||
|
|||
hahaha, al verkopen voordat je um op gaaat hale, ahahahah :P
|
|||
|
|||
zou fucking geack zijn...maar dat zal niet gebeuren....helaas kan ik um niet ophalen morgen...dan wordt het volgende week als ik bericht krijg van het RDW
|
|
||||
|
||||
nice car
|
||||
|
||||
Deze auto is van mij geweest +/- 8 jaar geleden! Toen al een mooie auto. Veel succes ermee!
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb helaas op deze forum niet meer bijgehouden. hier is linkje van waar ik wel update http://www.vwforum.nl/de-garage-f6/...6v-t122446.html |
|
||||
|
||||
dat ding is er alleen maar dikker op geworden,goed bezig...
jammer dat je het hier niet bij houd
|
|||
|
|||
mischien dat ik het wel even update dan haha. ja op 2 forums update..je kent t
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee....en denk dat ik het om die reden niet ken
|
||||
|
||||
Er is toch maar 1 Volkswagenwagen forum in NL, of mis ik iets.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
haha juist...
zal maar even nieuwere fotos plaatsen dan en update wat er onderweg is / nog komt - oranje knippers (onderweg) - powersprint group A (besteld) binnenkort maar eens composetje halen. rij nog steeds met alleen speakers achterin |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Erg leuke Golf
Veel veilige "miles" toegewenst
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 03-06-2011 at 16:27. |