|
|||
|
|||
Golf 4 GTI 1.8T 20V Turbo In Onderdelen
Last edited by Pewi Vwteam : 12-08-2011 at 21:01. |
|
|||
|
|||
uppie voor de zondag!!
|
|
||||
|
||||
Hierbij Wat Foto's:
Sorry voor de slechte foto's Voor Kleine Delen Gewoon FF Bellen!! |
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
Originele armsteun? Ik heb er wel interesse in. Moet alleen nog zo meteen me broertje laten zien. Aangezien hij er een zocht.
|
|||
|
|||
jep orgineel vw armsteun in nette staat. vr gr stefan
|
|
|||
|
|||
we zijn er aan begonnen, zaterdag is hij compleet kaal, dus wie hem nog wil horen lopen moet er bij wezen, blok draait echt als een zonnetje
|
|
|||
|
|||
Zou ik de luchtfilterbox met totale aansluiting vanaf het gasklephuis kunnen gebruiken op een Golf 4 2.0 ('99) benzine zonder problemen? Dus met luchttoevoerslangen etc.
Ik wil hem graag terug ombouwen naar origineel namelijk, ik heb momenteel een K&N cold air kit maar daar wil ik vanaf. Indien mogelijk lees ik graag wat de kosten zullen zijn! |
|
|||
|
|||
uppie @vasso ga ff voor je kijke of dit gaat passen dacht het haast wel, teminste luchtfilter box.
|
|
|||
|
|||
Ik bel je sowieso zaterdag even mbt de einddemper. Wellicht weet je dan ook wat meer over de luchtfilterbox en aansluiting hiervan.
|
|
||||
|
||||
heb je een foto van het stuur,
wat is de staat en inc. airbag?
|
|||
|
|||
foto staat er gewoon tussen hoor, is het stuur aardig duidelijk te zien, stuur is een beetje vaal maar niet kapot.
|
|
|||
|
|||
jongens ben je iets nodig bel gewoon ff. dat is het makkelijker en het sneller.
|
|
||||
|
||||
Doe je de zwarte binnenspiegel toevallig weg? Wil ik graag overnemen voor een 'projectje'...
|
|
||||
|
||||
Dat kan, Bel ff dat is makkelijker
|
|
|||
|
|||
zo de chassis ligt buiten auto is geheel kaal gemaakt, dus alle delen liggen te wachten op een nieuwe eigenaar.
|
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
en een uppie maar weer voor deze mooie motor en de rest van de delen.
|
|
|||
|
|||
uppie
|
|
||||
|
||||
Upje