|
||||
|
||||
Quote:
Voor de eerste keer moet je juist de echte meeting mee gemaakt hebben en dan is het helemaal mooi om de 30ste editie mee te pakken wij vertrekken woensdagochtend pas helaas, volgend jaar 2 weken
|
||||
|
||||
Quote:
Jou en je maat dus net gemist, misschien volgend jaar
|
||||
|
||||
Ik vond het weer een super tof jaar, héérlijk een volle week voor het evenement!
Dan rijdt er écht alleen maar dik en kwaliteit spul rond. Erg gezellig gehad, ook met Polo Club Holland en weer een eer om met de Polo van Rickemans mee te rijden. Maar volgend jaar blijft die thuis en gaat dat witte gebakje van mij hopelijk eindelijk mee!!! Heb er nu al weer zin in! |
|
|||
|
|||
Quote:
voor mij 1 van de dikste wielen die ik daar heb gezien. de wagen zelf is uiteraard ook prachtig!! grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
mijn maat is Wiro
|
||||
|
||||
Weet ik, hij had het er twee weken terug al over, dat hij mee zou en vroeg of ik ook ging.
Toen zei hij al dat hij liever met de Q7 ging, dan jouw 1.6 Heb hem er wel eens in zien rijden, maar wist niet dat die van hem was
|
||||
|
||||
Ook het een en ander online gezet: http://www.flickr.com/photos/392566...57626843123648/
Best of show:
|
||||
|
||||
Dikke "Like" handschoenen! En uiteraard mega dikke plaatjes Misha!
Uitslover:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 30-05-2011 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Morgen gaan we die kant op .
|
||||
|
||||
Quote:
veel plezier daar ....we zijn net teruggekomen en hebben ons prima vermaakt en dat gaat jullie ook wel lukken denk ik
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Morgenmiddag ook richting Oostenrijk!! Eens kijken of we een recordtijd kunnen wegzetten.
|
|
||||
|
||||
Gisteren weer terug gekomen.
We hebben ons er zeer goed kunnen vermaken, was helemaal goed
VAGH Audi a4 Avant 1.8T '03 ? Last edited by vwpolo_siem : 01-06-2011 at 18:13. |
|
||||
|
||||
Sinds gister avond weer thuis. Het was er ontzettend gezellig om met de halve crew weer een weekje te verblijven. Heb heb het nog nooit zo ver voor de meeting zo druk gezien.... niet normaal.
Vond wel dat de sfeer afgelopen weekend al wat minder relaxed aan het worden was, niet alleen in Reifnitz, maar ook in Velden. We zijn weer op tijd terug Zal zo nog wat foto's hier in het album zetten...
|
|||
|
|||
nog even over die gebroken velg heb je die zelf in elkaar geschroefd? wel vreemd
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
+1 Mag ik vragen welke nabewerking jij hebt toegepast Misha? Ik vindt het resultaat wel bijzonder knap! alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Thanks.. elke foto is apart nabewerkt, geen standaard filters ofzo.
Heb met name met verlopen gewerkt, per foto bekeken wat mooi is. Een hoop werk maar leuk om te doen. Is online wel wat over te vinden
|
||||
|
||||
Ja, ik ken het gevoel van elke foto apart nabewerken maar al te goed, tering job maar het levert wel prachtige resultaten op!
(Heb afgelopen zondag foto's gemaakt van mijn daily en stuk voor stuk nabewerkt, ik had pakweg een 100-tal foto's gemaakt...) Bedankt voor de tip!! ik kijk dadelijk eens rond wat er allemaal over te vinden valt. |