|
||||
|
||||
Mooie wagen!
|
|
||||
|
||||
Toen gister de verveling toesloeg in Enschede, heb ik besloten naar die Ludolfs toe te rijden in Dernbach. Alle afleveringen heb ik natuurlijk gezien op Discovery Channel en Youtube. Nu wilde ik het huis en de omgeving wel eens in het echt zien. Helaas is Günther op 31 januari 2011 overleden.
Rond de klok van 14.00 uur in de auto gestapt en aan de rit van +-500 km in totaal begonnen. Onderweg redelijk veel mooie auto's gezien, zoals altijd wel op de Duitse Autobahn. Zelf ook bekijks en duimpjes gehad met de Golf en zelfs nog een paar keer op de foto gekomen onderweg. Eenmaal aangekomen rond 17.00 uur bij Huize Ludolfs natuurlijk een aantal foto's gemaakt. Er waren meer mensen die hetzelfde idee hadden, dus echt tijd om fatsoenlijke foto's te maken had ik niet. Ook heb ik Manni gespot, die ging net een wandeling maken. Al met al een geslaagde dag |
|
||||
|
||||
leuk....ik wil er ook nog steeds eens guzen
|
||||
|
||||
zo zo.. hij doet ook weer eens een update hoor en hoe..
lachen man, leuke idee ook! Golfje ziet er nog steeds super uit..
|
||||
|
||||
Nog ff een update:
De sporteinddemper maakte toch niet zo'n geluid als ik gehoopt had. Tijdje terug de demper even opgemaakt: Een zogenaamde reflectiedemper dus. Toen besloten om er een paar schotjes tussen uit te halen en het klinkt nu al heel anders |
|
||||
|
||||
Ook net nog spoorverbreders aan de voorkant gemonteerd, 15mm per kant, nu is het weer een beetje in verhouding met achter (30mm per kant). Beetje crappy telefoon foto's:
|
|
||||
|
||||
Nice staan er mooi onder zo
|
|
||||
|
||||
Toen besloten om er een paar schotjes tussen uit te halen en het klinkt nu al heel anders
welke schotjes?, die van mij rammelt, dus moet ook open eens kijken of ik er ook een sportiever soundje in kan krijgen gr Peter |
|
||||
|
||||
Quote:
In die middelste/dikke buis zit een schot om direct doorstroom van de uitlaatgassen/het geluid te voorkomen. Die is er uit. Tevens zijn die 2 grotere schotten, die om de buizen heen zitten, er uit. Per demper zal het systeem wel verschillen. Als je op google 'reflectiedemper' intypt, dan zie je wel verschillende systemen staan. Kan ook zijn dat je een absorptiedemper heb, met glas/staalwol gevuld om de binnenste buis met gaatjes. Je kunt dan dat spul er uit halen. |
|
||||
|
||||
Gister met Miata van dit forum even wat foto's gemaakt.
Ook nog geprobeerd om rolling shots te maken, maar die skills beheers ik nog niet echt |
|
||||
|
||||
Mooie Foto's
|
|
||||
|
||||
Ik blijf het een supermooie mk1 vinden !!!! super velgenkeus !!!!
de blauwe ziet er ook netjes uit..
|
|||
|
|||
deze is prachtig!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie's
Vanmorgen de auto even opnieuw laten uitlijnen. De voorbanden sleten nogal snel af aan de binnenkant (lees kaal na 8000km), maar echt veel hebben ze niet kunnen veranderen. Wel even 2 nieuwe bridgestones 165/50/15 besteld, dat was wel hard nodig Binnenkort moet ook even een wiellager vervangen worden, die is ook niet helemaal lekker meer en ik laat er een andere voorruit inzetten, omdat mijn huidige ruit luchtbelletjes heeft |
|
||||
|
||||
wiellager voor?
moet hij wel weer uitgelijnd worden |
|
||||
|
||||
Super auto heb je ! leuke velgen ben ik ook aan het zoeken !
|
||||
|
||||
Quote:
Nee jo, gewoon heel de veerpoot losmaken. |
|
||||
|
||||
Echt een super mooie auto kerel..! Dikke
|
|
||||
|
||||
Quote:
Velgen in deze maat zijn wel moeilijk te vinden. Succes met de zoektocht! @golf1gti83 en EelcoB, wiellager zoemt nog, heb hem nog niet vervangen @SDBNL, dank je |
|
||||
|
||||
Twee hele nette wagens, keertje samen shootje doen ?
Kan nu nog niet, heb de BBS RM's nog uit elkaar liggen, moet enkel nog worden afgekit en bandjes op worden getrokken.