|
||||
|
||||
wat een leuke en zeer mooie belden toch allemaal, en zoveel mooie wagens bij mekaar!
misschien moet ik er volgende keer ook maar eens naartoe gaan, lijkt mij super! |
|
|||
|
|||
wij zijn weer lekker in nederland .
grusse aus Hoenderloo |
|
|||
|
|||
Was erg geslaagd !! wat een weer afgelopen week
|
|
|||
|
|||
Vandaag weer terug in Nederland gekomen.. Met helaas nogal een gemengd gevoel
Zou eerst maar beginnen met de goede dingen, want heb weer echt een mega goede week gehad We hebben echt de hele week volop zon gehad, verder mega veel gezelligheid en natuurlijk heel erg veel dikke wagens gezien Was weer echt een weekje om niet te vergeten Helaas ging de terugweg voor mij iets minder... Op een gegeven moment stopte we even voor een plas pauze en hoorde ik een raar geluid, net of het wiel aanliep ofzo Toen we eens goed gingen kijken bleek dat het hart van één van mijn pls velgen is gebroken!!! Snap er echt helemaal niets van, heb echt niets geraakt ofzo (is ook verder helemaal geen schade aan de velg) en ben ook super zuinig op de velgen Hier een foto van de schade aan mijn velg (PLS Vitesse) Dus nu al gelijk druk bezig om eens te kijken of dit nog onder eventuele garantie ofzo valt en dat ik anders een nieuw hart kan bestellen Maar na een grote wielen wisseltruc met Jarno de reis gelukkig weer kunnen voortzetten en uiteindelijk heelhuids thuis gekomen Foto's van Der See komen v/d week nog wel online... Last edited by basjuh : 28-05-2011 at 19:07. |
|
|||
|
|||
Vreemde scheur!!
|
|
||||
|
||||
Heb de foto's allemaal een beetje doorgekeken, maar ziet er weer super dik uit allemaal! Volgend jaar ook maar eens een keer die kant op denk ik...
|
||||
|
||||
Heel apart die scheur in die velg
|
||||
|
||||
ik zie Inne en migiel met mijn band op hun auto
|
||||
|
||||
Damn das vaag zo ineens een scheur in t hart van je velg Gelukkig kom je er op zo'n manier achter want had met een beetje pech wel eens heel anders kunnen aflopen.....
|
|
||||
|
||||
Geweldig toch,..............aankomen met een dubbele combinatie.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het is op het eerste zicht misschien raar maar niet abnormaal hoor; komt vaker voor dan je denkt en het heeft alles te maken met metaal moeheid of wanneer er bijvoorbeeld een foutje is gebeurd tijdens het productieproces. |
|
||||
|
||||
Zo.. Dubclub ook weer veilig terug. Is me weer een geniaal weekje geweest.
Foto's heb ik her en der wel wat gemaakt nog, volgen van de week denk ik Toffe avondjes gehad ook met Jarno 'shit is' Aantjes, Nico Nekschot en de rest! Bieries te over, intens lekker weer, dikke bakken .. heerlijkheid alom! Ik zeg 'Bis nächstes Jahr!'
|
|||
|
|||
zo weer geland in Friesland , was voor mij de 1e keer aan de see
en hij was super , wat daar allemaal gebeurd is niet te beschrijven Ebut heeft al heel veel foto's gepost van ons tripje heb er verder wijing aan toe te voegen , maar zal er nog paar uploaden morgen @ Arjan , bedankt kanjer |
|
|||
|
|||
from the USA stoer Chris lache , had het graag zelf gedaan |
|
|||
|
|||
Dat met die velg had ook anders af kunnen lopen denk ik.
Gelukkig alleen een hart en niet de auto in puin...
|
||||
|
||||
Quote:
Wil net zeggen, het had een streek van jouw kunnen wezen!
|
|||
|
|||
Je komt die Alberto ook overalllllllllllllllll tegen...........
Was gezellig boys.........leuk jullie tegen te komen..... Blij dat jullie ook weer veilig thuis zijn........... Ik ga slapen..... |
|
|||
|
|||
Quote:
dan zeggen dat replica slecht is. goed dat je het op tijd hebt gezien |
|
|||
|
|||
Speed im snee Split op de grote vlakte stand van Volkswagen á 2 miljoen euro , made in Wijk bij duurstede DE Golf GTI de politie in stijl aanwezig meer foto's komen vast van onze fotograaf Last edited by Alberto : 29-05-2011 at 08:36. |
|
|||
|
|||
Ronald liet me weten dat jullie dit ook leuk zouden vinden;
"Iedereen heeft wel een bepaald event op zijn lijstje staan welke hij graag wilt bezoeken. Zo stond Wörthersee hoog op mijn lijstje. Begin dit jaar besloot ik dan ook om dit jaar die reis te ondernemen. Na ruim 1200 km te reizen kwam ik op mijn bestemming in Oostenrijk en al snel ging ik naar het beruchte Shell tankstation in Velden waar een wereld voor mij open ging... " Lees Ronald's Preview verder op http://www.rpmvision.nl/features/21...ee-2011-preview. |