#21
|
|||
|
|||
Quote:
1. Bij de voorkant ga ik het complete subframe overzetten incl fusee's en remmen enz. Waarbij ik de dikke assen van een golf 2 gebruik. 2. ik twijfel nog over welk type dashboard. In principe van een golf 2. 3. Vanaf het spruitstuk/kat zal ik dus een type 2 uitlaat moeten gebruiken ? |
#22
|
|||
|
|||
assen moet je dan ook van de mk3 gebruiken , mits je een plus onderstel hebt
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
Zijn die van een golf 3 niet te lang voor een golf 2 ? |
#24
|
|||
|
|||
Als je het subframe van de mk3 monteerd met fuseehuizen moet je ook de golf 3 assen gebruiken ivm de lengte. Mits je natuurlijk plus onderstel op de donor hebt anders kan je de golf 2 assen gebruiken.
ff je kenteken op het werk in toetsen en de lengte van je assen vergelijken met die van een golf 2 gti. Dan weet jij genoeg En anders kom je maar even langs .... |
#25
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens de nintendo op mn werk zijn de golf 3 assen dus een stuk langer. |
#26
|
||||
|
||||
Als je een 16v als donor gebruikt, zou ik die complete uitlaat en spruitstuk gebruiken. Volgens mij past een origineel abf spruitstuk niet onder een golf 2
|
#27
|
|||
|
|||
De uitlaat van een mk3 vr6 past wel zo onder een mk2 , dat is mijn ervaring dan. Mag er dus vanuit gaan dat de motor met spruitstuk en eerste pijp ook zo onder een mk2 past.
EVentueel heb ik nog wel van een golf mk2 16v vanaf de kat een originele vag uitlaat liggen in goede staat. Maar goed, in de tijd van discussie voeren over een onderstel en ombouw had hij al klaar kunnen zijn bijna . Motor uit de mk2 rukken , sub eronder , 16v erin etc is een avondwerk . Bedrading volgende avond, avond erop uitlaat eronder en rammen maar .... |
#28
|
|||
|
|||
Quote:
Met enige aanpassingen denk ik dat het originele spruitstuk ook wel past. Liefst pak ik inderdaad gewoon een spaghettie met/zonder kat en bijv supersprint of magnex vanaf kat van een golf 2. Dan past het allemaal het mooiste onder de auto. Helaas kan ik de laatste weken slecht bij de auto omdat de jongen waar ik het doe niet vaak daar aanwezig is en alles vaak in de avonduren moet qua werk enz. Helaas heb ik hiervoor geen eigen ruimte en niet genoeg kennis. Doel is om aankomende week een hoop werk te verzetten zodat m'n echte zoektocht naar een goede donor kan beginnen. |
#29
|
|||
|
|||
Kleine sfeer impressie :
|
#30
|
|||
|
|||
Zaterdag even naar een golf 2 Moda kijken...
Ben benieuwd... |
#31
|
||||
|
||||
leuk sfeertje!
|
#32
|
|||
|
|||
leuk project beste vw blok zo,n abf. en laat het dash van de golf 2 lekker zitten neem aan dat je niet meer herinnerd wil worden aan zo,n golf 3 crisis.
|
#33
|
|||
|
|||
en wil je wat meer pk,s zet er dan een glader tegen aan heb ik ook
|
#34
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's? Specs? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet en loopt..
__________________
golf mk2 edition one ABF Golf mk1 1.1 1980 |
#35
|
|||
|
|||
kijk even in de post doing wrong with a limited (search 16vg60)
|
#36
|
|||
|
|||
eerst maar eens zorgen dat de boel mooi draait en de rest er goed bij staat.
Ik heb gister zo goed als zeker een burgundy paarse moda gekocht dus dat gaat alvast de goede kant op. |
#37
|
||||
|
||||
bas jij lepel die motor er toch zo ff in? Stelt allemaal niet zoveel voor.
|
#38
|
|||
|
|||
probleem blijft het gebrek aan tijd en eigen ruimte.
@mike: jij hebt de mazzel dat je een mooie ruimte kunt gebruiken wanneer je wilt. die mazzel heb ik helaas niet. |
#39
|
|||
|
|||
Moda staat voor de deur.
Niet geheel onbelangrijk voor de ombouw... |
#40
|
||||
|
||||
Denk ook even aan de hydraulische koppeling en kabelgescakelde 02A bak
|