|
||||
|
||||
Quote:
Precies Ik zou de rit niet anders willen.. |
|
||||
|
||||
Zo inderdaad .. volk zat!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik rij ook zelf, maar met zo'n wagentje.. met een gangetje van 100km/u ofzo. Mij niet gezien. Gewoon 175pk TDI op air met recaro's en climate/cruise control .. 't is mij wel goed, pokkeneind
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een ideaal tempo om mooi van de omgeving te genieten.. Maar ik sluit me aan bij dat luxe verhaal.. Gewoon lekker op een mooi tempo die kant op met m'n achterwerk vast in een R32 stoel.. Heerlijk Als ik die foto's allemaal zo zie heb ik steeds meer zin om te gaan, maar moet nog ff een paar dagen wachten haha... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee zonder gekheid, we gaan om half 2 vannacht.. hopen er morgen aan het begin van de middag te zijn
|
||||
|
||||
Quote:
dan kun je beter 1100 km met het trekkend voertuig stenen tegen je eigen trots aangooien toch?
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe jij rijdt hoor maar dat moet dan toch een hele andere manier zijn dan ik xD
|
||||
|
||||
het ging toch over trailerqueens
|
||||
|
||||
Zeker, maar als jij dat op deze manier doet ..
Quote:
|
||||
|
||||
ja wat denk jij dan....of je moet er een vies verlaagde auto voor hangen,maar anders sterft het van de steenslag.
|
||||
|
||||
Ik denk dat die boys met golfjes waar ze 40 rooien in hebben zitten wel weten wat ze doen
Anyways.. drekt even een douche vatten, dan nog een verjaardag en tena gelijk door naar ginder!
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij passen hier geen 40 van in een golf
|
|||
|
|||
Quote:
Schitterend maar zie me zelf nooit met de sletta die kant op gaan met 100 per uur met 4 gangen. Daarom ook als bijrijder in een US Bora dit jaar . |
|
||||
|
||||
Wats met Edwin z'n wielen gebeurt?
|
||||
|
||||
ja ja das zijn die hollanders he.....
|
||||
|
||||
Quote:
bedoel je de 88PPLK? hij heeft maar een set of 4/5, het is een kwestie van kiezen.... Volgens mij was hij toch bang voor schade aan de Oldsmobile velgen, deze zijn gepoedercoat als ik het goed heb begrepen!