|
||||
|
||||
22Mei avond meeting autokino Landgraaf collone?
Wie heeft er allemaal zin om zondagavond op te rijden naar de vaste avond meeting in Landgraaf van de heren van Parkstad? Laat me maar eens weten of we een kleine of grote bende bij elkaar krijgen om daar naar toe te komen, ik dacht aan om rond een uur of half 8-8uur bij elkaar te komen vanuit Elsloo. En dan vanuit daar naar het autokino te vertrekken en het daar gezellig te maken.
Ik hoor het wel. Vriendelijke groeten Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 18-05-2011 at 21:22. |
|
||||
|
||||
Ik zorg wel dat ik bij de autokino ben.
|
||||
|
||||
Dat is je geraden haha, ben eens benieuwd of er mensen zijn die mee willen.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ik kom er ook heen !
Maar ik ga rechtstreeks naar landgraaf, is voor mij zowat om de hoek. Patrick met zn mk2 zal ook wel rechtstreeks komen denk ik |
|
||||
|
||||
Mooi. Dat zijn er dan al een paar natuurlijk die wat meteen willen gaan is geen probleem, we zien wel of we dan met een groep komen.
Het zal wel allemaal goed komen. Gr Ronnie en we zien ons daar.
|
||||
|
||||
Gezellig.
Hopen op beter weer dan afgelopen zondag.
|
||||
|
||||
Moooi! Ik ben er zekersteweten ook!
|
|||
|
|||
Mochten de kids er op tijd in liggen dan kom ik richting elsloo en anders rij ik direct naar landgraaf mocht ik te laat zijn.
|
|
||||
|
||||
hey gezellig.
nog eens de nieuwe projecten bekijken van iedereen uit de buurt. tot zondag dag dan. ben wel van de partij met de golf maar met een halve voorbumper. huismoeder op het werk kon niet zo goed inparkeren |
|
||||
|
||||
Gezellig
|
|||
|
|||
maybe dat ik wel ff mee kachel
|
|
||||
|
||||
Goed zo Ivo..
|
||||
|
||||
Aanwezig
|
|
||||
|
||||
me 2
|
|
||||
|
||||
Is er ook een beetje licht daar of niet? Ivm het maken van wat foto's.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Alleen wat straatverlichting
Om elkaar te kunnen zien voldoende maar weet niet of het voldoende is voor foto's. Maar voordat het echt donker is, is pas tegen 10 uur, voor die tijd moeten toch nog wel genoeg foto's te maken zijn
|
|||
|
|||
Quote:
Verslaafd aan collones ineens Ik ben er wel voor de eerste keer bij Parkstad meeting maar ik ben dan al in Valkenburg |
|
|||
|
|||
Kom er erg vaak langs
Zal eens kijken of ik morgenavond met een maat en zn jetta langskom.
|
||||
|
||||
Quote:
Paarse polo g40? gezellig als jullie even stoppen hoorde van pim dat je maat zijn velgen gekocht had. ben benieuwd hoe ze staan |
|
|||
|
|||
Was gezellig alleen een fris windje
|