|
|||
|
|||
Linkerzijruit Jetta mk2 gezocht!
Gezocht:
een linker zijruit voor een jetta 2 uit '88 rubber is niet perse nodig, mag wel.. |
|
||||
|
||||
2 of 4deurs?
|
|||
|
|||
Voor een 4 deurs heb ik nog een linker zij ruitje liggen Voor deur.
En voor een 3 deurs ook nog wel. Alleen dat is een compleet set. Stuur anders maar even een pb'tje Last edited by daffie18 : 11-05-2011 at 11:44. |
|
|||
|
|||
Groen op blank?
Golf is toch het zelfde |
|
|||
|
|||
Mooi niet
Het is trouwens voor een 3-deurs.. Ik wacht nu nog op een reactie van daffie. |
|
|||
|
|||
c stijl van jetta is dunner . Dus glas is groter van een jetta coupe
|
|
||||
|
||||
jetta 2 ruiten zijn toch gelijk aan golf2 coupe ruiten
heb van beide een set liggen jetta 2 88 blank golf 2 90 getint |
|
|||
|
|||
Quote:
nee , Jetta ramen zijn anders |
|
||||
|
||||
Quote:
dan ben ik erg beneiuwd waar het verschil inzit bij een jetta 2 coupe en 3 deurs golf 2 want ik kan geen verschil zien |
|
|||
|
|||
Quote:
leg ze maar op elkaar , jetta glas heeft een langere punt onder kijk en vergelijk |
|
||||
|
||||
heb nog een complete ruitenset voor jetta mk2 3 deurs, alle 6 de ruiten voor €50
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je een ruit liggen voor de jetta of alleen voor een golf? edit; moest een pb zijn waarom bied iedereen complete sets aan, heb gewoon 1 ruitje nodig is voor een handels auto, echt haast heeft het ook niet.. |
|
|||
|
|||
up ^^
|
|
|||
|
|||
Heb ik eventueel wel voor je liggen pb maar bij intresse.
|
|
|||
|
|||
Nog steeds zoekende naar een ruitje!
Bel mij anders op 06 - 816 108 94 voor evt. een snelle afhandeling.. Alvast bedankt :-) |
|
|||
|
|||
Nog steeds zoekende.....
|
|
||||
|
||||
zoek je de ruit in de deur, of die linksachter?heb beide liggen, 15euro per stuk, af te halen in Oss.
|
|||
|
|||
Quote:
Beetje late reactie maar ik zoek deze ruit nog steeds ja. Ik zoek de ruit linksachterin, die gewoon in rubbers erin zit. Wanneer zou ik hem kunnen ophalen? Gr sam |
|
|||
|
|||
Up
|