#121
|
|||
|
|||
Wat een werk, dik respect hoor...
|
#122
|
||||
|
||||
Quote:
ja bedankt .maar dan heb ik er straks ook wat voor .hier kan ik wel even verder mee. 500 a 600 pk is een lachertje voor dit blok. een vier cilnder staat als gou op springen met dit vermogen. |
#123
|
|||
|
|||
Dat valt mee hoor als je een 20v turbo pakt, die houden het erg lang uit, mijn maat rijdt al een paar jaar met 604 pk en loopt nog steeds als een zonnetje.
Dit is gewoon een hele andere insteek dan de meeste en daar hou ik wel van... Ik blijf je topic ook zeker volgen. |
#124
|
||||
|
||||
604 pk uit een 20v.. dat zijn er maar weinig die dat gered hebben. En ken er geen een die dit als daily gebruikt. dus ben benieuwd wie je maat is ( ik neem aan dat je melchior bedoelt, maar die is niet echt daily en is toch al een paar keer gestorven)
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 12-05-2011 at 11:41. |
#125
|
||||
|
||||
http://www.hurricaneracing.nl/motorenturboNED.htm
630pk en 700nm:P als daily niet erg geschikt lijkt mij |
#126
|
||||
|
||||
ja das melchior.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#127
|
|||
|
|||
Quote:
En dood.... Maar daar komt verandering in , en nog beter en meer vermogen. Alles is aanwezig en grotendeels in elkaar . |
#128
|
||||
|
||||
Quote:
meesten van die motoren zijn tijd klokken.600 pk delen door 4 is toch nog wel een hoop hoor per cilindere . voor zoon motorblokie. |
#129
|
||||
|
||||
Quote:
ja die had toen dat brandje toch in drachten [richard] |
#130
|
|||
|
|||
Nee het is niet Melchior maar ook een maat van Melchior, Ron Zomerdijk en hij gebruikt hem niet als daily maar het zal je verbazen hoe "rustig" je kan rijden.
Back on-topic |
#131
|
||||
|
||||
ok heeft ron nu wat aanpassingen gedaan? Hij het destijds een "stukje" minder dan melchior.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#132
|
|||
|
|||
Volgens mij had dat met zijn uitlaat te maken.... Is alweer even terug nl...
|
#133
|
||||
|
||||
Quote:
de golf 1 van mij heeft ook 600 pk .als je daar een normale koppeling in zet kan je die ook wel gebruiken als daily. moet je er wel rust mee rijden want anders is hij zo weer stuk. |
#134
|
||||
|
||||
sipke, heb jij met de mk1 wel eens gereden met dikke brede zachte slicks? Ik meen me te herinneren dat je altijd vrij veel problemen met grip had (desondanks wel bijna altijd de snelste tijden). Of ben je bang dat je de boel niet heel houdt met meer grip?
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 |
#135
|
||||
|
||||
Quote:
hey Zweiter nee die had toen niet .ik reed met Mickey Thompson en dan gewoon een normaale maat ongeveer 205 -45-15. ik had toen ook altijd een slechte 60 ft. die zat tussen 2.4 /2.5 .als ik die naar 1.8 had gekregen. had ik toen dat was in 2003 al in de 10 sec kunnen rijden.ja en ik heb nu zo veel veranderd aan mijn golf 1.dat ik nu niet meer. als ik mee doe met de golf1 dan met gewone straat banden .want anders ben ik bang dat ik maar een keer kan rijden. |
#136
|
||||
|
||||
ja precies, dat dacht ik dus ook. Je liet naar mijn gevoel in de eerst 60ft wel wat tijd liggen, omdat je daar heel veel wielspin had. Ook geen wonder met zoveel vermogen op de vooras natuurlijk. Ik was nieuwsgierig of je het wel eens had geprobeerd, want je ziet die dikke zachte slicks steeds vaker opduiken bij de streetlegals. Snerpend k*tgeluid komt daar van af
Hoe gaat het de v8? Verwacht je die dit jaar nog op de strip te krijgen? Laat het hier in je topic tegen die tijd even weten wanneer je mee denkt te kunnen sprinten, ben ik van de partij
__________________
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 |
#137
|
||||
|
||||
ja klopt ,dat wist ik toen ook niet van die dikke slicks .Don zij toen tegen mij dat ik de Mickey Thompson moest hebben .om dat die het besten waren .die organiseerede het toen in drachten. wat de ander golf betreft weet ik nog niet wanneer ik hem klaar heb .wil hem ook goed klaar hebben .en wil niet met een ding aan de straat staan wat nog niet klaar is .nou klaar is zoon auto nooit nartuurlijk. want je verander later toch weer dingen.
|
#138
|
||||
|
||||
Hoe stiet t dr mei Sipke?
|
#139
|
||||
|
||||
Quote:
gaat stap voor stap,doe geen overhaste dingen. maar het schiet als wel op |
#140
|
||||
|
||||
Damn jullie in het noorden! jullie hebben drachten
Wij hebben hier een oude veerpont oprit die we er niet voor mogen gebruiken Ziet er goed uit en hoop hem een keer op de foto te mogen zetten bij een evenement e.d.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|