|
||||
|
||||
Ben ook meegereden in de Limburg Colonne . Helaas was t idd vol maar de Heenreis en de Mac waren ook wel leuk. Volgende Meeting beters.
|
||||
|
||||
Tja jammer maar helaas... Na een leuke mini-meet in Elsloo, een super ritje richting Landen, waarbij de Limburger´s Jetta regelmatig kwam langsgevlogen om eea in goede banen te geleiden , kregen we na een uurtje of 2 in de rij te staan te horen dat het terrein vol was.
Balen. Maar goed, ook in de rij heb ik best een paar mooie auto´s gezien. Vond het juist leuk dat we als groep weer eens naar een meer-merken-treffen gingen. Ach volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iig iedereen bedankt voor de foto´s, zo zie ik toch nog wat van de meet. Deze auto vind ik ECHT niet meer normaal. Wat een pot......... Quote:
|
|
||||
|
||||
hmm gister verslapen als een gek (werd kwart over 11 wakker) en dus niet geweest maar als ik dit zo lees is dat geen ramp geweest als wou ik wel gaan met me 9n3 gti
mvg brian
|
||||
|
||||
De foto's van Eurosunday (zowel binnen als buiten het terrein) staan op www.vwclubparkstad.nl
Alvast een preview: De rest kun je dus vinden op www.vwclubparkstad.nl |
|
|||
|
|||
Om meerdere fora's zijn er al vele woorden over gesproken: het succes van voorgaande jaren zorgde voor een enorme opkomst en zelfs zoveel dat niet iedereen de plek kreeg die hij/zij graag zou willen. Voor fotograaf Tom van Meersche was er in ieder geval genoeg te bekijken en te fotograferen. Deel twee staat vol met prachtige VAG's en af en toe een verdwaalde Japanner of Engelsman. Lees de gehele feature op: http://www.rpmvision.nl/features/195/eurosunday.
|
||||
|
||||
Geen commentaar, ik was er klaar mee zalk maar zeggen. Wel lekker 700km test kunnen rijden rest van het weekend was top
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag lang bezig geweest om aardig wat foto's in orde te maken.
De foto's zijn er natuurlijk om te laten zien dat het ondanks de minpunten zeker wel een leuke meeting was!! Hier een preview: Voor origineel pm maar, en comments op flickr (members) altijd welkom De rest is te vinden op: http://www.flickr.com/photos/osinga...57626736348020/ Last edited by Wietse : 16-05-2011 at 20:50. |
|
|||
|
|||
Ohjah nog eentje van Ronnie met zijn "airride"
|
|
||||
|
||||
Hahaha mooi man.. links achter en rechts voor waren vrij ja daar in dat gootje.
Bedankt nog voor het duwen, om de wagen er op te krijgen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Goed bezig Ronnie.
Knappe bak ook trouwens
|
||||
|
||||
Tnx mate..
|
|||
|
|||
Wow Wietse, thnx voor de dikke foto, je hebt meteen PM !!
En Ronnie, stance is echt prachtig man, ook dikke stretch vanachter Kan niet wachten dat mijne ook eens omlaag gaat |
|
|||
|
|||
Thanks!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja viel het op? Zelf rij ik nooit achter de wagen dus, weet het niet. Ja die kever van jou ik ook een parel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Toevallig iemand die groene T3 doka op de foto gezet..???
|
||||
|
||||
Aangezien we het allemaal wel gezellig vonden tijdens de mini-meet in elsloo.
Leek het ons van vwclubparkstad ook wel een leuk idee om iedereen die het gezellig vond uit te nodigen voor onze wekelijkse vwclubparkstad zondagavond meeting. Dus als je tijd en zin hebt kom dan zondagavond naar de autokino in Landgraaf. (Dit ligt 200m van Snowworld af). En de mogen Ronnie en Bob het verkeer weer regelen als ze willen. Gr Patrick
|
||||
|
||||
Zijn er ook misschien foto's gemaakt in Elsloo?
Misschien ook wel leuk.
|
||||
|
||||
vond het echt een top meeting! inderdaad jammer dat veel auto's had terrein niet op konden, terwijl sommige auto's naar mijn idee niet op het show terrein thuishoorden. hoe dan ook, ik heb me prima vermaakt!
nog wat snaps: |