|
||||
|
||||
Heb er enorm zin in.... maar er moet nog wel het een en ander gebeuren.... moet nog 3 setjes klaarmaken voor gasten die er heen gaan....... waaronden die van MEZELF dus vol aan de bak de komende week.... maar we gaan wel....
|
||||
|
||||
Dan zou ik maar eens beginnen te poetsen ipv te toetsen
|
|
||||
|
||||
haha niet lullen maar poetsen!
|
||||
|
||||
Dat geloof je toch niet! Er komen honderduizenden autoliefhebbers om auto's te kijken en auto's te rijden... die week DRAAIT om auto's... en dan doen ze een autovrije zondag.
Serieus?
|
||||
|
||||
Perfecte timing weer zeg.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Wij gaan ook zondag heen ! Zitten er nog mensen die week in hotel hause edith ? Gr Mipa |
|
|||
|
|||
Quote:
wier haben es nicht gewust lekker rustig begin zullen we maar zeggen . |
|
||||
|
||||
Zondag toch te gaar om rond te gaan rijden waarschijnlijk
Uitslapen, bier drinken en BBQ'en
|
|||
|
|||
wij komen de 24 aan
nog een klein weekje, maar eerst nog paar reparaties zoals radiateur, beurtje en uitlijnen. druk druk druk zijn er verder nog datums bekend van andere meets? zoals bij de piramide kogel??
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je dat misschien anders moet zien........ tuurlijk draait alles in die ene week om het treffen... maar dan alleen om die drie dagen dat het ook echt het treffen is.... we hebben wel eens met onze hotelbazin zitten kletsen... en die zei wel eens dat het vroeger alleen om de dagen van het treffen ging.. maar nu 30 jaar later komen ze dus al 2 weken van te voren de boel omveilig maken en rotzooi trappen.... en vooral ook een troep achterlaten op sommige plekken. Stel je eens voor dat jij daar in dat gebied woont met je gezinnetje met kleine kinderen en dat je dan 2 weken lang de turbo,s om de oren vliegen ( wat ik zelf geweldig vind hoor), dan kan ik best snappen dat ze 2 weken van te voren een autoloze zondag invoeren zodat het die zondag nog iets rust hebben. En kan zelf ook niet wachten om te gaan hoor... ga ook volgende week al. Maar volgend jaar dan zullen er mensen zijn die nog weer vroeger gaan....omdat de meesten dit jaar weer een weekend eerder komen.... en volgend jaar misschien nog wel een weekend eerder... Dan kan ik best begrijpen dat niet iedereen blij is daar met der see...... ( maar Oma wel want die gaat gewoon een week lang aan het hek staan met de portomonee... ha ha ) en de rest van de ondernemers daar... maar denk de gewone burger niet. maar van mij mag het wel een maand treffen worden...
|
||||
|
||||
Maandag de 23ste is Cleaned meeting bij de Faakersee..
volgens mij is er verder iedere dag overal wel wat te doen Nog meer goede moed erbij:
|
||||
|
||||
Wat zou de hit van dit jaar worden? Nog heter en fouter dan DISCO POGO?
|
|||
|
|||
Quote:
Is de volgende maandag Misha, meeste belgen vertrekken pas dins 24 mei, behalve HB24, Volf,... De 30ste meen ik dat het is. See you there!
|
|||
|
|||
Quote:
Ik, xander en Lexusron vertrekken idd al de nacht van 20-05 op 21-05
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif Last edited by HB24 : 17-05-2011 at 07:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Copy van Cleaned:
Voor iedereen die naar de Wörthersee tour gaat in Oostenrijk. Hier wat meer info betreft de cleaned meet and greet. Deze zal plaats vinden dit jaar op maandag 30/05/2011 in Faakersee. zoals elk jaar zo rond de middag na het middageten tot zolang iedereen zelf wilt. Het exact adres van de parking heb ik niet. Maar heb een plannetje gemaakt. zoals je ziet is het in deze straat: Seeufer-Landesstraße Waar de rode bol zich bevind, daar moet je zijn. http://img855.imageshack.us/img855/...eetandgreet.jpg Het zal snel duidelijk zijn dat is een heele grote parking. Dus plaats genoeg.
|
||||
|
||||
Ik wou net vragen waar die meet dan precies is, maar wij zijn dan ook al terug in nederland
|
||||
|
||||
Dat is waar vorig jaar al die sprints werden gehouden s avonds in het donker.... bij die grote camping... en daar is wel heel veel plaats ja. Is wel stukje van het gebeuren vandaan.. 20 min ofzo.
|
||||
|
||||
Nog 10 dagen en dan begint het voor ons ook , we hebben er zeker weer zin in .
Hoe streng zijn ze eigenlijk kwa uitlaat geluid, heeft iemand hier ervaring mee.