|
||||
|
||||
hebben ze deze bij compbrake alleen voor rechtsgestuurde mk1's? zoiets zal er toch ook voor LHD wel zijn? Wel mooie set trouwens, ga me er ook eens in verdiepen
|
|
||||
|
||||
ja dat staat er bij maar ik zou niet weten waarom dat niet op een links gestuurde past eigenlijk.
waarschijnlijk zien ze het al een vervanging van het hele stangenstelsel dat je bij een rechtsgestuurde hebt. overigens past die ook niet plug and play schijnbaar (links én rechts) overigens is die van mij niet die voor de golf 1, maar een universele, staat bij "servo replacement" 1na onderste. is alu en dus lichter (alle beetjes helpen ) |
|
||||
|
||||
daar zat ik dus ook over na te denken wat het verschil zou kunnen zijn, die golf1 utvoering lijkt idd wat zwaarder, zowieso ingeboxt.. maar ziet er goed uit, denk dat je de balans hier goed mee kan instellen, loop er nog steeds mee te kloten.. lijkt me prima oplossing
|
|
||||
|
||||
En Frank gelukt?
|
|
||||
|
||||
Jup!
vandaag eindelijk het nieuwe blok opgehaald, tijd naar gezocht en eindelijk gevonden na een goeie tip van Jan Nieuw vs oud: Het is een 125pk 1.6 16v ARC blok uit een polo gti. Goeie basis om wat moois van te bouwen ook nog effe de ruitenwissergaten verlast naar een enkele wisser in het midden: |
|
|||
|
|||
dat is mooi spul
daar kunnen de nodige paardjes uitgehaald worden en met zo'n lichte auto, dat beloofd wat |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 19:24. |
|
||||
|
||||
goeie keuze frank! dat belooft wat.
|
||||
|
||||
Ja man! Stoer blok die 1.6 16V!
|
||||
|
||||
Thanks! effe wat serieuzer dan de 1400 8v
|
|
||||
|
||||
Goeie keus Daar valt heel wat meer uit te halen dan die 8v.
|
|
||||
|
||||
mooi blokje
|
||||
|
||||
benieuwd naar de volgende stap.. gaat allemaal de goeie kant op
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! maar las je de motorsteunen van de Polo over of las je zelf beugels?
|
|
||||
|
||||
De oude motorsteun van het originele 1300tje past er zo op
thanks mannen voor de mooie reacties! |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 19:25. |
|
||||
|
||||
Hoop op zon 160 a 170pk, koppel niet echt een doelstelling eigenlijk maar probeer er wel een mooie curve uit te halen, niet een alleen een piek bij 6000tpm oid
|
|
||||
|
||||
Mooie update, Frank!
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 19:25. |
|
||||
|
||||
zooo, accubakje gemaakt:
Jaja echt nepcarbon maar die wordt nog wel ff gespoten Postbode kwam nog langs met een nieuwe Autotech stabi voor achter, het is een holle stabi, dus ook weer lekker licht! Diameter is wat groter om m evengoed stijf genoeg te maken. ook de achterklep nog goed pas gemaakt, lekker kontje zo! mooi nette kier meeste werk zat m om de bovenzijde goed aan te laten sluiten, zonder aanpassingen kwam ie een mm of 5 te hoog uit, hier en daar een mm er af en hij past perfect:
Insta: @knarfmk1 @085mk1gearboxmount Project lightweight Te koop: Custom versnellingsbaksteun om een (085-) 5-bak in je 1100/1300 golf 1 te bouwen Last edited by knarfmk1 : 31-05-2011 at 21:53. |