|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Raoul, Ten eerste, welkom op het forum! No worrie's, het loopt allemaal vanzelf, je volgt op papendal de bordjes "DUB-INN" en je komt vanzelf aan de ingang. Je zet je auto op het veld, en gaat het moois bekijken wat er verder staat. Struint nog even langs een aantal kraampjes, neemt wat te eten bij de cateraar, loopt nog eens het veld over, leert wat nieuwe mensen kennen, je laat eventueel je kinderen nog even springen op het spring kussen, luistert of je een prijsje hebt gewonnen en gaat voldaan weer naar huis... zo simpel is het!
|
|||
|
|||
ok niet zo heel spannend dus dan moet dat vanzelf wel goed gaan komen
heb er wel zin in komende zondag bedankt voor de info |
|
|||
|
|||
met deze golf 3 ( oldskool / rat ) ben ik zondag van de partij
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Dat er vast wel meerdere oldskool/ratlook golfjes zullen zijn (oa mijne :P).
Weet niet waar je zelf aan zit te denke waar je rekening mee moet houde?
|
||||
|
||||
Gisteren te horen gekregen dat er een fotograaf aanwezig is van het
Duitse VW-Speed magazine, om een kleine reportage te maken.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoop ook even langs te komen in Arnhem om wat foto's te schieten.. 1mei was ik in Friesland om wat foto's te schieten van VW's, hopen dat alles meezit en ik hier ook nog wat moois kan maken http://markzweers.nl.picturepush.co...ition-2011.html
|
||||
|
||||
We hebben er zin in!
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het weer gezellig druk gaat worden haha
|
||||
|
||||
dat hopen we natuurlijk wel!
De weer voorspelling wordt per uur beter geloof ik! Toiletten zijn net gebracht, vanmiddag de marktkramen en opbouwen. Hoop jullie allen te zien morgen!
|
|||
|
|||
ik wil ook proberen te komen als ik niet te laat wakker ben ook al rij ik geen vw meer nu op het moment vrienden van me zijn der ook met hun vwtjes
|
|
||||
|
||||
Papendal vandaag:
|
|||
|
|||
is het terrein niet te klein andre vorig jaar was die ook bijna te klein :P
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als het moet, mogen we er een tweede terrein bij gebruiken! En wij hopen natuurlijk dat, dat moet!
|
|||
|
|||
ik help het je ook hopen
|
|
||||
|
||||
Kan wegens omstandigheden helaas niet komen....
Ik hoop voor jullie op beter weer dan afgelopen jaar mannen........ben volgend jaar weer van de party..... Succes morgen........
|
||||
|
||||
Quote:
THANX!
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je een RICER toevallig.... gezien je altijd zo over driepoortenweg knalt... qua rijstijl komt het overeen met de MK2´s
|
||||
|
||||
Quote:
Daar ben ik al van overtuigd |
|
|||
|
|||
Morgen vd partij met een clubje volkswagens uit Apeldoorn hopelijk mooi weer!!
|
||||
|
||||
Morgen is het al zover.
Wij rijden ook met een clubje die kant op en stoppen nog even bij Parkeerplaats Haerts (bij de Shell Pomp aan de A28) rond 09:30uur. Misschien tot dan en anders tot Dub Inn! |