|
||||
|
||||
Quote:
Idem, lekker vlot afgehandeld |
|
||||
|
||||
Nice, weer veel happy faces er bij.
Heb de lijstjes weer even bijgewerkt.
|
||||
|
||||
Koper: vwpolo.nl
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: Snel geregeld/afgehandeld |
|
||||
|
||||
Koper: RemyVR6
Verkoper: ErikvanBilsen Beoordeling: |
|
||||
|
||||
Koper: The_Maxx
Verkoper: Ebut Beoordeling: Keer afspraak gemaakt die niet doorging, 2e afspraak werd iets uitgesteld. Maar werd wel juist over gecommuniceerd en niet achteraf. Velgen waren boven verwachting!
|
||||
|
||||
Koper: Breadfan83
Verkoper:Ronaroot Beoordeling: Twee setjes achterlichten opgehaald bij Roger. Eerste afspraak heb ik moeten afzeggen, tweede keer heeft ie ze me meegenomen naar de Midwintermeet, waar ik ook heb moeten afzeggen, en de derde afspraak kon ik eindelijk wel en heb ze opgehaald. Nog effe leuk gebabbeld, en prima spul, ingepakt mee naar huis gekregen. Toppie!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is wederzijds
|
|||
|
|||
Koper: Num9
Verkoper: jetta mk1 '82 Beoordeling: Gevraagd om een hoedenplank zonder gaten, zonder scheuren. Kreeg 'm onverpakt binnen, door het ontbreken van de verpakking is de hoedenplank gescheurd en er zaten ook al gaten in, terwijl ik expliciet vroeg om een originele zonder enige modificaties. |
|
||||
|
||||
koper: Tjaap
verkoper: vwroadwarrior top, setje remklauwen, zaterdag pm, zondag betaald, vandaag in huis.
|
||||
|
||||
Oplichter Hier Op Het Forum!
Op 11-03-2011 verscheen er een Westmoreland-front te koop op dit forum. Volgens de advertentie een "niet van nieuw te onderscheiden front". Deze topic:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=82522 Aangezien ik graag een origineel Westmoreland-front in mijn MK2 wilde hebben heb ik deze op 21-03-2011 opgehaald en er heen en weer bijna 900km voor moeten rijden vanuit het noorden van Nederland. In België aangekomen bij verkoper Jeroen, (hier bekend op het forum als Clean_golf_3 : http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=9505 ) lag het front keurig klaar; lampen en grille nog gemonteerd op het front en heb deze na betaling van de hoofdprijs meegenomen. Er vanuit gaande dat het een origineel Westmoreland-front zoals Jeroen mij steeds heeft voorgehouden, weet ik dat ik dat geld er voor neer moet leggen. Ik heb de grille een aantal dagen later thuis gedemonteerd omdat ik de koplampafstelpunten niet kon zien, en bij het weghalen van de grille schrok ik me dood Het front is dus eigenlijk een verzaagd Jetta-front waarop meneer Jeroen zelf Westmoreland-lampenhouders heeft gelast en deze zitten op de kop. Dit is ook de reden dat de koplampstelpunten niet op de goede plek zitten. Je begrijpt dat ik hier niet blij mee ben, en heb direct geprobeerd om Jeroen te bellen maar hij nam niet op.... Iedere dag een PM gestuurd en iedere dag geprobeerd te bellen maar hij nam niet op..... Tot op de dag van vandaag geen reactie van die knaak! Nee, Jeroen weet donders goed dat hij fout zit natuurlijk Hij zit ineens ook niet meer zoveel hier op het forum, maar wees dus gewaarschuwd : KOOP GEEN ONDERDELEN OF WAT DAN OOK VAN DIT FORUMLID CLEAN_GOLF_3! Het is jammer dat er teveel van dit soort gasten onze hobby op dit forum komen verpesten..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zoiets ook megemaakt met deze beste jonge... BBS Classix gekocht van hem. Op een Zatedag morgen afgesproken op een plaats net achter de grens van Belgie om het spul te halen. Allereerst kwam meneer niet opdagen bellen bellen enz. Ja ik stap nu in de auto 1 1/2 uur later. kwam hij aankakken. Velgen gezien en ingeladen in de auto hmmm ik mis de schroefjes om de harten vast te draaien, ow die liggen nog thuis.... Ik stuur ze je na. Tot op heden nooit gekregen geen telefonisch contact mogelijk met de beste jonge. Inmiddels wel nieuwe gekocht, maar dit werkt zo niet.
|
|||
|
|||
begint een erg ''nuttig'' topic te worden dit
|
|
||||
|
||||
Ik ga zometeen weer effe de lijsten updaten, thanks jongens!
|
||||
|
||||
Bijgewerkt en bedankt voor de beoordelingen.
Jammer dat er wat negatiefs tussenzat, maar wel mooi dat het aan 't licht komt.
|
||||
|
||||
Niemand meer wat gekocht / verkocht de laatste weken?
|
||||
|
||||
Quote:
Koper: Mac-Mikus Verkoper:Breadfan83 Beoordeling:Super geregeld en tevreden, koffie gekregen en nog even het monster gekriebeld. TOP Last edited by Mac-Mikus : 03-06-2011 at 11:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, thanks Mike! Bij jou ook prima geregeld, hopelijk kun je wat met de mast, ik zie je wel rijden op VolksDub. Koper: Mac-Mikus Verkoper: Breadfan83 Beoordeling: Mooi op tijd, en nog effe gebabbeld. Contact van te voren liep ook prima.
|
||||
|
||||
Koper: erik
Verkoper: Bas. Beoordeling:Prima , Snelle betaleren. |
|
||||
|
||||
Koper: cdebruyn
Verkoper: patjetta Beoordeling: top! Was door files en werk later dan afgesproken (wel even doorgegeven) - Patjetta heeft z'n vrouw voor mij thuis gelaten zodat ik als nog het dakrek kon oppikken!
|
||||
|
||||
Koper: Levis
Verkoper: jetta mk1 '82 Beoordeling: 2x zaken gedaan en 2 x erg goed bevallen.