|
||||
|
||||
Quote:
Waren er 2 van VWteam Brabant en die passat was een Engelse van James Wallace, aan het shooten voor Golf+ .. ik was met Rick ook even heen gereden.. waren nog wat meer mensen waaronder Jarno 'shit is' Aantjes en nog wat volk!
|
||||
|
||||
uurtje geleden gespot bij quatrebras,wytse's rode ex-jetta.
reed een tijdje voor me,lig nu aan de zuurstof hier,kelere wat rookt dat ding zwart
|
||||
|
||||
Afgelopen nacht rond 1:30 een t1 of t2 kleur boven wit/rood ..had me ogen nog niet al te ver open.. weet het dus niet helemaal zeker kwa kleur/model type Reed vanaf de BP richting centrum Emmeloord iig .
|
|
||||
|
||||
Quote:
was zeker die pick up t1?die heb ik inmiddels een keer of tien hier in de buurt gespot,rijdend danwel tekoopstaand tegenover het oude pand van dieselservice emmeloord.
|
|||
|
|||
Gave lage zwarte lupo op groene c2 velgen en groene details in brunssum.
Patrick doppenberg van hier met zn zwarte mk2 zat naast me wat gek te doen LOL. Ik zat in die blauwe kever met dat dakrek erop en die hanglose sticker op het voorraam |
|
|||
|
|||
louw vr6 gespot nabij het winkelcentrum, ien de heide, gezien vanaf het terras ha ha
|
|
|||
|
|||
zojuist onderweg naar mijn werk op de A6 net voorbij de ketelbrug....
Deze zie je niet vaak! ging er bij Lelystad noord af,jammer dat ik in de verkeerde auto reed......had graag ff willen weten hoe snel dit nou ging..... |
|
||||
|
||||
deze net gespot hier in de dijken (roosendaal) leuk ding
en elke doordeweekse dag rond kwart voor 8 een lage zilvere polo 6n op lenso's met zwart hart?bij de mac... slaat dan af richting de gamma
|
||||
|
||||
Net de ex Jetta van Sponzer hier op het forum, gezien in Susteren echt de mooiste Jetta ooit.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Gister avond, rond 17.15.
Bora Variant, mooi blauw, zeer laag en BBS Lemans. In Wageningen op de stadsbrink, ging de stad in....
|
||||
|
||||
Quote:
En dat in Lith . Baal er van dat ik niet even gestopt was. Zag er van een afstandje goed uit. |
|
||||
|
||||
Deze kever. In de singelgarage te alkmaar
Staat er al een paar jaar, onder het stof maar ziet er nog erg goed uit!
|
|||
|
|||
Quote:
die kubel komt uit Holwert:O. Heb em daar al paar x zien staan. Vette bak!
|
||||
|
||||
Quote:
Gisteren heb ik hem ook gespot. Leuke lupo |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zag jou ook al rijden over de dijk, zei dat al tegen misha. mijn polo niet zien staan?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Zonde... die neem ik met liefde over, hahaha. Vooral die olievlekken onder de motor ook
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hoor de laatste tijd steeds vaker van mensen dat ze me hebben zien rijden in roosendaal op tijden dat ik daar helemaal niet geweest ben Ik begrijp nu waarom, voor een "leek" lijkt deze best op de mijne.. (zelfde kleur, laag en brede wielen). Die polo heb ik hier in t dorp ook wel eens zien rijden denk ik, dacht toen wel dat het echte BBS waren (te breed voor Lenso).
|
||||
|
||||
Quote:
VR6 zag ik ook staan op parkeerplek achterzijde Rabobank in Surhuisterveen zaterdag...... |
|
||||
|
||||
Zojuist Koudijs net voorbij de rotonde bij Baexem.
|
|
||||
|
||||
Dikke lage zwarte golf 5, op rode wielen vanmorgen op de drachterlandse weg bij Zwaag
|