|
||||
|
||||
Ik zal er ook zeker weten bijzijn samen met een maat van me!
- De Limburger en Gewoon Bob - T.C.Z.L - Matt202 - Mark_84 - FunkyF - Eddyvwone (met of zonder auto) - Tombo90 (rij met T.C.Z.L mee) - VWJYI - Mike--1991 - RobbertMK1GTI - Opa - Phat Dub - Ivo ( met auto )(NICE!) - Leon - vains - Bjorn en de bubs. - Dennis-Mash (onder voorbehoud) - p.doppenberg - Ignition |
|
||||
|
||||
Ik ga ook mijn best doen om erbij te zijn.............
|
|
||||
|
||||
Quote:
Super jongens laat gaan laat gaan. Hoe meer hoe mooier, dat we daar eens even laten zien dat ook wij een mooie colonne kunnen aanleveren. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ja ik denk wel dat we met een zeer mooie collone uit het zuiden van nederland aankomen daar!
Top! Gr patrick |
|
||||
|
||||
Quote:
Jup nu is het op een andere locatie de twee vorige was in Brustem bij Sint Truiden Nu is het in Landen , iets verder maar ook een toplocatie met nog een extra ... Greetz DC |
|
||||
|
||||
Nog niet 100% maar misschien rijden wij ook vanuit Shell mee...
´Wij´ zijn dus ik met een Scirocco 2 en vrienden van me met een Golf 1 en een Polo G40. Misschien dat nog een Derby mee komt... |
|
|||
|
|||
Wij rijden ook mee met een golf 4 en een lupo en wss nog een lupo en een mk2
|
|
||||
|
||||
Even een update!
Als het zo door gaat dan komen we denk ik een beetje met parkeer gebrek, ik weet namelijk niet hoeveel vrachtwagens er staan geparkeerd. En ja mensen moeten ook nog kunnen tanken. Dus ik stel het volgende voor: Bij de Shell ligt ook de autosloperij Pepels die is dan toch gesloten, daar langs loopt een weggetje waar ook een soort tankstation ligt, als nu de parkeer gelegenheid te klein word laat ik daar wel wat wagens parkeren, dus kijk even ik zal proberen om de boel een beetje goed te laten verlopen. Zodat iedereen toch netjes zijn wagen kwijt komt. Wel zeg ik nog even ben wel op tijd, want we hebben geen zin om te wachten, vertrektijd is vertrekken. Niet nog even wachten want die en die is er nog niet dat is dan pech. Ik zelf ben samen met T.C.Z.L waarschijnlijk al op de vroegste tijd daar. Om te kijken waar we alle wagens gaan plaatsen. In iedergeval allemaal veel goede zin en mooie wagens meenemen. Gr Ronnie en tot volgende week.
|
||||
|
||||
Quote:
Om 8 uur zijn Tombo90 en VWJYI bij mij. En dan vertrekken we meteen. Zullen er dus paar minuten later zijn Ron!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Perfect,
Bob en ik zullen dan ook daar zijn, kunnen we tenminste met een paar man al een beetje kijken hoe we het gaan aanpakken. Gr Ronnie Wagen aantal tot nu toe 40 Stuks!! met bovenstaande wagens erbij geteld.
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 04-05-2011 at 16:10. |
|
||||
|
||||
Niet onbelangrijk
We hebben gezorgd voor een dubbele inkom Dit zal ervoor zorgen dat de wachtijd van vorige edities verkleind word Niemand wacht graag lang,ook ik niet :-) MAAR,mag ik ook vragen om gepast te betalen? Dit versneld de boel ook nog eens! Leuk initiatief en we hopen dat jullie een veilige trip hebben tot bij ons C u next week |
|
||||
|
||||
Ja gepast betalen zal geen probleem worden, denk dat iedereen daar wel aan mee zal werken.
En een dubbele inkom is wel fijn, goed geregeld kerel. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Wij komen nog eerst met een paar man in Born bij elkaar om 8:30 en vertrekken dan richting Elsloo.
|
|
||||
|
||||
Mooi man, super.
|
|||
|
|||
Quote:
en nog een golf 1!!! tot zondag... |
|
||||
|
||||
muhahaha
haal de zonnemelk maar boven 29°C 20% kans op regen 3BFT uit het oosten Verwachtingen van Landen waar de meeting doorgaat we gaan weer naar temperaturen zoals vorig jaar Greetz DC |
|
|||
|
|||
Ben ik blij dat vandaag even de thermostaat van mijn Golf 1 is vervangen ,
T schiet al op! Quote:
|
|||
|
|||
Kom ik weer ff aanzeiken .. lol.
Wat is nu ongeveer de snelheid dat er gereden wordt ? Ik moet er namelijk met 34 hele pk's achteraan knallen LOL ! Ong.100kmh ofzo ? Niet dat ik de hele tijd op mijn topsnelheid (volgens het boekje 115, maar ik kan ietsie harder haha, zelfs met een zak cement voorin ) moet rijden Thnx en tot volgende week ! P.s. ik kom dus met mijn blauwe kevertje van 1962 En vertrek met patrick vanuit brunssum. |
|
||||
|
||||
Er word inderdaad gewoon ongeveer 100 gereden, aangezien er ook mensen bij zijn die bang zijn voor steenslag en vliegjes
|
||||
|
||||
@ ignition,
ik heb ook maar 4 versnellingen dus veel harder zal het niet gaan wil ik mijn radio nog horen