|
|||
|
|||
Welke banden op 14" 6J velg?
Ik weet niet goed welke band ik hier op moet leggen, ik wil ze niet super getrokken maar wel een beetje :? Ze zijn 14" 6J. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
je kan eens op tyrestretch.com kijken. staan veel verschillende maten op.
Ik rij op 13" 6j met 155-70 dat is al een beetje getrokken, dus vrees dat je smalle bandjes moet hebben dan |
|
|||
|
|||
onder welke auto moeten ze komen? ik heb voor men polo 86c 14ers 6j met 155/55/14 federals op, banden staan net niet getrokken en toont nog redelijk mooi laagprofiel en de rolomtrek is maar iets van een 3 % kleiner dan de originele 155/70/13, maar ik kan me inbeelden dat je voor een golf of een andere auto voor een iets dikkere/bredere band wilt gaan, kwestie van de wielkasten wat mooi gevuld te hebben
|
|
||||
|
||||
mooie wieltjes! Zijn dat ATSen? Afhankelijk van je auto zou ik toch voor 185-50 of 195-45 of 40 gaan. Dan heb je tenminste een beetje rubber om de bocht door te gummen
|
|
|||
|
|||
@ battusai: Ze komen onder een polo6n, heb je mss een fototje?
@ arnus71: Bedankt, nee het zijn neppers. Mij werd ook nog 175/50 aangeraden op het poloforum. Ik ken er zelf ook niet veel van. Toch bedankt alvast mannen. |
|
|||
|
|||
dan zou t idd wel gaan, kheb ze ook eens onder ne golf 2 gehad van ne maat en daar stonden ze ook wel onder maar toonden ze toch wat klein, onder ne 6j kunt ge ook gerust wel een groter maatje banden steken
vanvoor is ie wel 6 cm verlaagd zoals ge ziet tonen de banden nog redelijk laag maar het is niet alsof ik moet gaan rijden als op eieren omdat er maar een dun streepje rubber rond mijn velg hangt |
|
||||
|
||||
165-55 R14 op mijn oude ats'jes. Ook 6J.
|
|
|||
|
|||
Het zij de pirelli 175/50 14-ers geworden. Bedankt voor de hulp.
Mag dicht, slotje aub. |