|
|||
|
|||
Quote:
Heel erg bedankt Sjeesbeest, het is nu vrij duidelijk. Ik heb inderdaad dus 2 computers en een ontstekingsmodule. Ik moet dus gewoon de bruin witte doorpiepen vanaf de hall sensor naar de knock controller (kleine computer), en is deze niet aangesloten kan ik hem rechtstreeks aansluiten op de bruin witte van de knock controller. Noemen ze dit in nederland niet de ontstekingscomputer of zit ik verkeerd. Heel erg bedankt voor de moeite |
|
|||
|
|||
de ontstekingscomputer is eigelijk de TCI die in de waterbak zit (7 polige stekker) hierop loopt mijn KR ook rechtstreeks, dus zonder computers. Heb er sinds dit weekend een MSD computer achtergeszet maar das een heel ander verhaal
Die bruin/witte zou ik idd volgen naar de pingelsensorcomputer (knock) hopelijk zit daar ergens je probleem. Check ook alle massa punten, accu---->versnellingsbaksteun---->computers---->etc |
|
|||
|
|||
Ja, mijn maat heeft ook een KR en die heeft die complete knock controller ook niet. Daarom was het ook lastig vergelijken.
Maar jouw schema zorgt voor veel helderheid en ik denk dat daar echt het probleem ligt. |