|
|||
|
|||
Quote:
heeeeeeeeeeeel verstandig
|
||||
|
||||
Welke wou je vrouw erop hebben dan.....de shocker?
|
|||
|
|||
Ik vind dat je vrouw smaak heeft met die stickers.... ik vind ze super
|
|
|||
|
|||
Quote:
die shockers vondt ze wel grappig maar wou ze nie uitprobeere
|
|||
|
|||
moet je ook onverwachts doen is de reactie alleen maar leuker
|
|||
|
|||
hallo mensen alweer een update ben even met de
slotplaat aan de achterkant bezig geweest strak maken en spuiten kijk hier de foto,s: voor: na: erg goed gelukt met een knikkerbusje en plamuur maar heb zelf ook autoschade opleiding gedaan zeg maar wat jullie ervan vinden let ff op het golf logo
|
||||
|
||||
Niet trots dat je VW rijd ?
|
|
|||
|
|||
zekers wel maar de grondlak kwam door de rode kleur heen bij de slotplaat heb je wel met deze kleur snel als je goed poetst
dus moest gespoten worden en het logo was niet mooi meer en hing maar aan 1 pinetje vast dus toen maar voor dit gegaan
|
||||
|
||||
nette mk2
|
|||
|
|||
Quote:
En dan laat je die lelijke heldere knipperlicht lampen en achterlichten er wel in???
|
|||
|
|||
nou die kniperlichten en achterlichten blijven erin
tot ik wat anders heb gevonden wat me meer past anders rijdt het zo raar zonder lichten
|
|||
|
|||
De lampen zijn prima... passen goed bij de auto
|
|
|||
|
|||
ik zelf heb deze auto als voorbeeld:
deze kant wil ik een beetje op gaan en de lampen laat ik wel zo heb al een poos zitten kijken ma dit staat het beste anders wordt het of orgineel of weer wat anders wordt de portomonee ook niet blij van omdat de trouwplannen op tafel liggen
|
||||
|
||||
Mooi voorbeeld,
striping staat em ook wel
|
|||
|
|||
hallo mensen weer even een update
heb nieuwe hoepels voor de golf aangeschaft mim velgen wel te verstaan 2 delig look laat even weten wat jullie ervan vinden vindt ze zelf erg dik staan de randen moeten wel opnieuw gepolijst worden:
eens v.a.g. aaltijd .v.a.g. Last edited by red-mk2-Tim : 14-05-2011 at 22:23. |
|
||||
|
||||
Leuk ding hoor
Vind het alleen wel storend dat je de rode lak tussen de stickers die tussen je ramen zit kan zien.
|
|||
|
|||
binnenkort worden er nieuwe dunne gti bumpers
besteld met rode bies en een gti onderlip voor dunne bumpers ben al begonnen aan het polijsten van de velgranden heelaas even geen foto GEZOCHT!!: als iemand nog een oude grill met dunne lammelen heeft liggen moet die even contact opnemen wel graag beetje in de buurt van overijssel liefst enkele komplampen
|
|||
|
|||
vandaag even bezig geweest de achterschermen van
binenuit in de blanke tectyl zetten is weer een beetje voor het behoud van de golf binnekort zijn de binnenschermen aan de voorkant ook aan de beurt achterschermpje eraf de binnenkant van de dorpel binnenkant wielkasten binnenkort weer een update
eens v.a.g. aaltijd .v.a.g. Last edited by red-mk2-Tim : 16-05-2011 at 16:33. |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik de lampen die jij zoekt in de aanbieding
|
|||
|
|||
óp dit moment laat ik deze achterlichten nog even zitten ben
wel op zoek na een oude grill met dunne lammelen en enkele koplampen groeten