Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 30-04-2011, 22:13
djCo-B djCo-B is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to djCo-B
Default VERKOCHT! - Borbet T 16inch 7,5j et35 +9j et15 4x100 + Dunlop banden

VERKOCHT!!!

Na lang overwegen zet ik bij deze mijn Borbet T's te koop. Reden van verkoop is dat ik na drie jaar toe ben aan een andere set. Er zit nog wel iets werk aan dit setje. Ik was van plan deze schade te laten herstellen door een professional, maar aangezien ik al een nieuwe set velgen heb aangeschaft vind ik het zonde om nog geld te steken in de Borbets. Als je een beetje handig bent en ervaring hebt met het opknappen van velgen, moet het zeker te doen zijn!

Velgen:
- 16inch
- 7,5j et35
- 9j et15

Banden:
- Dunlop SP9000, 195/40/16, z.g.a.n. (4,5mm)
- Dunlop SP9000, 215/35/16, z.g.a.n. (6,5mm)

Pluspunten:
- De banden zijn als nieuw! (ik reed vooral korte ritjes, slechts 10km per dag)
- De banden staan aardig getrokken, niet te extreem, valt nog goed mee te rijden en je kan er aardig laag mee (zie voorbeeld foto's van mijn mk3)
- De Borbets zijn af fabriek gepolijst, dankzij de brede rand kan je deze makkelijk nog verder polijsten.
- De velgen zitten ook nog goed in de lak, als nieuw!
- Ik ben de enige eigenaar geweest van deze set

Minpunten:
- Aangezien de set al drie jaar oud is, heeft deze wat (lichte) stoeprandschade rondom (foto's volgen nog).
- De rechter voor velg heeft zomer 2010 een tikje gehad met als resultaat een deukje in de rand en deze moet waarschijnlijk worden gericht (ongeveer 60 euro bij een expert)

Ik heb deze set toentertijd (09-07-2008) nieuw gekocht bij Profile Tyrecentre in Alkmaar voor 1080 euro incl. banden, montage en balanceren (bon aanwezig!). De set gaat bij voorkeur als geheel weg, want ik heb niets aan de losse banden aangezien ik 17inch ga rijden. Gezien de schade en eventueel bijkomende kosten, maar daar tegenover de als nieuw zijnde banden, vind ik het lastig om de set op waarde te schatten. De onderstaande vraagprijs is het resultaat. Bieden mag natuurlijk ook! De velgen zijn op te halen in de regio Alkmaar :tu:

(Volksforum)Vraagprijs complete set: 370 euro

Eventueel ook los te koop:
- Velgen zonder banden: 225 euro
- 4x Dunlop banden: 175 euro

De velgen liggen sinds herfst 2010 ingepakt in de schuur. Ik zal de set een dezer dagen poetsen zodat ik duidelijke foto's kan maken!

Banden:

Velgen:
16inch 9J et15, incl. centreerring

Strak in de lak, zeer lichte stoeprandschade

Bling bling

Blanke lak? is losgeraakt, dit is de velg die een tikje heeft gehad en er het 'ergste' aan toe is :roll:

Zelfde velg als hierboven, stoeprandschade rondom

7,5J et35 linksvoor, lichte stoeprandschade

Voorbeeld onder mijn mk3

Last edited by djCo-B : 24-05-2011 at 09:49. Reason: VERKOCHT!!!!!
Old 12-05-2011, 15:57
djCo-B djCo-B is offline
Forum Newbee

Send a message via MSN to djCo-B

Prijsverlaging: 370 euro

Eventueel ook los te koop:
- Velgen zonder banden: 225 euro
- 4x Dunlop banden: 175 euro

Ik heb via MP een bod van 300 euro ontvangen, mocht iemand een hoger bod hebben dan hoor ik het wel via PB!

Posting Rules