|
|||
|
|||
egt uitstekend vermaakt zijn wat vroeg weg
gegaan maar had last van zonne allergie maar dat mogt de pret niet drukken veel ideeen gezien en mooie wagens kunnen zien hier paar foto,s van mijn kant:
|
||||
|
||||
@Bugs: LOL!!! KlokKlokKlokKlok whahaha
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
tip voor de volgende
|
|
|||
|
|||
@ Der Ghopmeister
mooi je gesproken te hebben inplaats van te spotten in raalte
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
is t hok van mij toch nog op de foto gekomen Last edited by Der Ghopmeister : 27-04-2011 at 04:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
Very nice pics,thank you for the foto of my leon |
|
|||
|
|||
Quote:
Roy zen mk1 stond achter die van Martin, zijn rond half 4 vertrokken. We zaten tussen beide rijen zeg maar.... |
|
||||
|
||||
Quote:
;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Dat Is een tof compliment! Thanks ! :-)
|
|||
|
|||
Maandag ging de tour naar Hoogeveen waar de plaatselijke VWidioten (veewiediooten??) een event hadden georganiseerd. Wij zijn met een leuk groepje naar het hoge noorden afgereden om daar eens een kijkje te nemen. Goed weer!! Dat betekende dus een topless dagje :-)… nou ja… cabbie weer dus.
Aangekomen bleek het terrein al aardig vol te zijn, maar er was nog een plekje voor ons in de hal. Het terrein zag er goed uit maar voor de volgende keer een beetje krap denk ik. Verder was alles goed verzorgd, fatsoenlijke horeca, fatsoenlijke muziek, een aantal stands, een schaduw plekje, een paar tjikkies en heel wat dikke bakken! (daar komen we voor natuurlijk). Complimenten voor de orgie dus! Helaas moest ik wat eerder weg (tja, BBQ weer he) dus moest de prijsuitreiking missen. Gelukkig zijn er wel wat prijzen met de club mee naar huis gegaan! HJH met de 1e prijs Corrado en HJW met de 3e prijs MK2. Alle prijswinnaars gefeliciteerd! En iedereen bedankt voor de gezelligheid ;-) Alle foto’s staan op vagsnaps.com. Je kunt ons ook volgen via de vagsnaps-facebook-page! Hier alvast een klein voorproefje! Alle ballen verzamelen! NICE! De Cameraploeg! Kom maar op met dat filmpje! Wat staat hij daar nu te filmen? Last edited by koenb : 27-04-2011 at 14:43. |
|
|||
|
|||
Zeer strakke fototjes
|
|||
|
|||
Bij Jack in de MK2 kan niet meer gerookt worden
|
|||
|
|||
Quote:
Haha... Nice one! And here is the result of what I have focused through my lense while you took the pic of me: |
|
|||
|
|||
Quote:
Flikker dat je bent. Regel jij maar een nieuwe schone asbak ! Afbreken kunnen ze wel maar nieuwe regelen
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nog wel een emmer over voor in je mk2 jacky
|
|||
|
|||
Ik weet van niks
|