|
|||
|
|||
Hoedenplank [Polo Coupé, 1989 FOX]
Ik zoek een nette hoedenplank voor in mijn Polo Coupé FOX uit 1989. Ik hoef geen met scheuren, gaten, barsten of wat dan ook. Gewoon het origineel en dus zonder boxen.
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
welkom op marktplaats, ik heb er een liggen voor 10 euro is hij voor jou!
|
|||
|
|||
Hallo,
Fijn zo'n snelle reactie! Welke kleur is het? PB maar even, als de kleur passend is, hebben wij een deal! |
|
|||
|
|||
het is een zwarte hoedenplank.
|
|||
|
|||
Ik zoek er nog steeds een.
Heb wel een van bovenstaande gebruiker gekocht, extra bijbetaald voor het verzenden (een tientje i.p.v. €6,75) en vervolgens de hoedenplank binnen gekregen zonder ook maar enige bescherming. De hoedenplank is dus flink kapot gescheurd tijdens het verzenden en niet te gebruiken. Voor zo'n verzending heb ik dus meer dan de verzendkosten bijbetaald... waardeloos! Tegemoetkoming zit er niet in, want volgens hem ben ik dit zelf schuld. Tja, net alsof ik diegene ben, die extra geld vraagt en het te verzenden item niet eens inpakt... te schandalig dit. Bedankt jetta mk1 '82, *ahum*! |
|
||||
|
||||
Ophouden te janken.....
|
||||
|
||||
Quote:
exactly
|
|||
|
|||
Over mijn lijk!
|
|
||||
|
||||
sjonge wat ben jij een held zeg... vecht het lekker met hem zelf uit.
Je zet je zelf ook aardig te kakken zo !!