|
|||
|
|||
Jetta mk1 3-deurs Jan. 1984
Te Koop: Jetta MK1 3-deurs.
datum 1e toelating: 02-01-1984, origineel NL auto. Belastingvrij. KM-stand: +/- 210.000 Ik had de auto gekocht als project, maar wegens aanschaf nieuwe woning heb ik er tot nu toe alleen maar mee gereden. In de afgelopen 2 jaar zo'n 8000km. De auto is verlaagd met een schoefsetje, verder is de auto helemaal origineel met echte oldskool features - Bruin dashboard - Interieur met zonder hoofsteunen - Handchoke - 4-bak, handschakel In de tijd dat ik ermee gereden heb zijn er een aantal nieuwe dingen opgekomen: Remmen voor, wiellagers achter L+R, nieuwe accu, bougies, bougiekabels, complete grote beurt in September. Auto heeft altijd binnen gestaan. In het rechtervoorscherm zit een gat, net achter het einde van de bumper. Er wordt een OEM nieuw voorscherm meegeleverd. Niet meer aan te komen. Verder is het een harde auto. Alleen de lak is ook nog origineel en heeft dus wel wat aandacht nodig. De auto staat op de originele velgen, niet op de 15" staal zoals op enkele foto's. En verder is het starten en meteen lopen. Motortje is soepel, geen rare bijgeluiden of zo. De auto mag weg voor €1.500,- of t.e.a.b. Groeten Roeland. T: 06-24993594 E: r.bastian@chello.nl |
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik deze wel eens in de buurt van mijn werk gezien... achtseweg noord?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Daar kom ik wel eens langsgereden, maar hij heeft daar nooit geparkeerd gestaan, verder kom ik daar niet voor m'n werk of zo. Het is niet dat ie daar regelmatig staat of rondrijd. Groeten Roeland. |