|
||||
|
||||
Quote:
Haha daar loop ik op de achtergrond Met de rooie pet
|
|||
|
|||
danku
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry, toch effe reageren. Heb ook nog lopen roepen dat je al naar huis was, maar werd niks mee gedaan. En BTW als je je op geeft blijf je toch effe voor de prijsuitreiking, je weet nl. maar nooit, nou. Maar de volgende keer als het weer voorvalt zal ik me effe meldden en het voor je mee nemen. |
|
||||
|
||||
Ik zie wel dat ik wat gemist heb..
Moet maar even beter de agenda in de gaten houden.. Wil eigenlijk zoveel mogelijk meetings aan doen al is het alleen al om gezichten bij de namen te krijgen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb al gebeld met Edwin, de prijzen komen zeker terecht. De 1e prijs voor Best of Show mag aan niemand voorbij gaan Groet, Ronald |
|
|||
|
|||
Quote:
Wederom weer goed bezig Ronald. en een hele mooie ''best of show'' wat mij betreft TERECHT!! Last edited by HannoverEdition : 19-04-2011 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Zeker terecht
Deze prijzen komen zeker goed terecht: |
|
||||
|
||||
De rest van mijn foto's staan ook online
Kijk hiervoor op www.subdubbers.nl in het fotoalbum Voor een grote plaat stuur me maar een pb ... |
|
|||
|
|||
Was een super dagje uit veel mooie auto's, heerlijk weer en goed georganiseerd.
Grote complimenten voor Ronald en de rest Alvast even een kleine preview van mijn foto's de rest volgt later.
|
||||
|
||||
Ok, ik was dus net aan het bewerken. Maar had (ook mezelf, maar ook n.a.v. enkele PM's) beloofd ze vandaag online te zetten. Nou das mooi gelukt, hetzij wat laat!!
Normaal zet ik een selectie neer, maar heb voor deze keer alle fotos doorgelinkt!! 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. Last edited by eteuben : 18-04-2011 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey dankje voor de prijs iets wat ik niet had verwacht!!! ben er enorm blij mee. ik tref je wel op de editions meeting in Joure dan neem ik hem graag in ontvangst. |
|
||||
|
||||
Goeie foto van Edwin Teuben (nummer 19)
Ik sta hier met mijn vriendin en vrienden heel kritisch naar die velgen te kijken haha. Waren wel dikke velgen!
|
||||
|
||||
Wij zijn afgelopen zondag ook naar de meeting bij de sligro en naar de Aircooled Boulevard geweest. Was heerlijk weer, lekker relaxt en veel gepraat.
Op het blog www.ratlook-nl.blogspot.com staan al wat foto's van de Aircooled Boulevard, meer foto's volgen nog. Groetjes Bonne en Nienke
|
|||
|
|||
de mix voor een feest |
|
||||
|
||||
Hier ook nog de bijdrage vanuit www.watercooled.nl
Azeven meeting: Luchtgekoeld treffen: More @ www.watercooled.nl Enjoy |
|
||||
|
||||
Heb je niet eens mijn verschrikkelijk dik hok op de foto gezet Arjan?
|
||||
|
||||
Quote:
Spiet mie laiverd (K) Zat al in de Ferrari toen ik ze zag staan... Heb Henk zn Dieslio ook gemist Volgende keer beloof ik beterschap |
|
|||
|
|||
mien skatie... mooi plaatje Arjan |
|
||||
|
||||
Quote:
Danku Heb ze eventueel nog in betere kwaliteit. Uploadproggie Maakt ze wat onscherp |
|
|||
|
|||
@ Sponzer: Thnx voor de foto van mijn auto
|