![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey ik ben leon, ben 22 jaar en kom uit het mooie enschede. In het verleden heb ik alleen maar vw's gehad en nu ben ik uitgekomen bij een mk1. Ik onderga nu een chemotherapie dus er gaat de komende weken niet veel gebeuren met de golf.
1e auto was een polo 86c 2f 1.3i ![]() Daarna de mk2 ook een 1300 ![]() Toen weer een 86c 2f ![]() Golf 3 74kw 1.6 op de schmidts ![]() en nu is het de mk1: ![]() ![]() Last edited by Einserleon : 18-04-2011 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() hey welkom plaatsgenoot
![]() Succes met je chemo
|
||||
|
||||
![]() Hoi Leon,
Mooie mk1, manillagroen toch? Veel sterkte de komende tijd met de chemokuur!
|
||||
|
||||
![]() je kon kiezen tussen een renault 4 of een golf 1??
goeie keuze, ziet er niet uit zo'n renault mooi golfje, velgen staan er goed onder |
|
|||
|
|||
![]() welkom hier.... leuke mk1.
veel sterkte met je behandeling(en)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog liever die renault... dan die Bmw 3 serie ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Liever gezond dan me druk maken over wat voor een auto ik zou rijden.
Succes en welkom hier. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jep manilla groen, en bedankt. De golf heeft hier en daar wat plekjes maar ik denk dat motorkap en achterklep nieuw gehaald moeten worden, want die roesten door van binnenuit ![]() verder zit er nog een schroefset in de planning, eigenlijk zoek ik iets van 13 of 14 inch met een gouden hart als schoentjes voor de golf maar kan nog weinig vinden |