![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al een héél stuk beter uit met die Ronal's en mistlampen!
Ook vet dat je er terug een ori dashboard en stuur hebt ingepropt. ![]()
__________________
'94 VW Golf III Variant 1.4i (daily) '90 BMW E30 318is (fun fun fun) |
#22
|
||||
|
||||
![]() Hoi man,
Ziet er goed uit en gaat meteen goed aan de slag ![]() op wat voor systeem loopt de motor? Onder de motor ziet het er een stuk frisser uit maar wat ik me altijd afvraag bij zo'n oplossing; de luchtfilter op die manier geplaatst. Dat geeft toch (lichte) vermogensverlies! onder de kap word het behoorlijk warm, zeker naast het blok en de lucht die je motor ingaat wil je het liefst zo koel mogelijk houden, dus waarom geen luchtkanaal naar de filter of plaat tussen het blok en de filter? verder mooi project! |
#23
|
|||
|
|||
![]() nee hoor hij is juist aangesloten ,,,,als de druk te hoog is gooit ie het via het membraam in de retour,,,,word een mooie sleeper die jetta...
__________________
quintus.....de grote race |
#24
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt, maar hij heeft de inlaat op de kleine ingang (cq uitgang) gemonteerd. alleen de leidingen moeten omgedraaid worden zodat die 6bar benzinedruk niet door dat smalle pijpje heem hoeven maar gewoon gelijk de feulrail in gaat. en dan via het dunne pijpje via het membraam de retour weer in gaat. zo heb ik het tenminste ![]() ![]()
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ ![]() Quote:
Last edited by knedel16vweber : 06-04-2011 at 00:13. |
#25
|
||||
|
||||
![]() even een vraagje die mistlampen zijn toch niet verplicht voor APK ofzo? ik ben beetje noob in dat gebied maar be ook nogmaar 16 hè
![]()
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) Last edited by KennyJetta : 06-04-2011 at 15:46. |
#26
|
||||
|
||||
![]() Iedereen bedankt voor de leuke reacties!
![]() @KennyJetta: Mistlampen zijn niet verplicht nee. @knedel16vweber: Bij mij zijn die buisjes beide dezelfde diameter, die ene zit de slang helemaal omheen dus die zie je niet. Weet niet of het verder nog uitmaakt, maar dit kwam mij beter uit qua slangetjes. @ferryfast: Motor loopt op digifant1. Zit nog wel te denken over een slang o.i.d. over het filter en dan naar onderen of zo, maar dat komt nog wel.
__________________
Wie niet waagt...... is voorzichtig. |
#27
|
||||
|
||||
![]() ok mooi komen ze er mij mij niet op
![]() ![]() ![]()
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) Last edited by KennyJetta : 06-04-2011 at 19:34. |
#28
|
||||
|
||||
![]() Toen ik de auto kocht zat er al een corrado kabelboom in, en deze heeft dezelfde stekker voor de teller als een mk2.
Daarnaast moet je de tellerkabel wat omleggen naar links, een paar steunen voor de stuurkolom en het dash aanpassen, de beugeltjes waar de teller in komt te hangen wat aanpassen en 1 plastic nokje bovenop de mk2 teller weghalen.
__________________
Wie niet waagt...... is voorzichtig. |
#29
|
||||
|
||||
![]() Quote:
okok klinkt niet al te ingewikkeld, ik heb namelijk passat 35i teller en die wil ik erin verwerken (heb de tellerboom + zekeringkast en alles wel). tnx voor de info ![]()
__________________
-Vw Jetta MK1 met 9a 2.0 16v (Project) |
#30
|
||||
|
||||
![]() Kijk zo mag ik het zien, dashboard na 4 jaar zolder weer terug in een jetta, ziet er goed uit en niet onbelangrijk, het werkt.
![]()
__________________
1979 Golf (schors) 1980 T3 2.1 luft 1982 Jetta 1.3 Diesel project(schors) 1993 polo 1.3i Daily ![]() |
#31
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#32
|
||||
|
||||
![]() kijk! dat smoelt allemaal een heel stuk beter! weer een jetta erbij!
|
#33
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja watte, krekt echt as net? Bist kommende snein ek yn Drachten? Kinst dyn boek efkes werom kreie! ![]()
__________________
Wie niet waagt...... is voorzichtig. |
#34
|
||||
|
||||
![]() Jawis kiek ik even, enne Bikini weer opkomst.
__________________
1979 Golf (schors) 1980 T3 2.1 luft 1982 Jetta 1.3 Diesel project(schors) 1993 polo 1.3i Daily ![]() |
#35
|
|||
|
|||
![]() je pakt het goed aan, word een leuk wagentje
|