|
||||
|
||||
Super
|
||||
|
||||
Dank u! Dit weekend de deuren er in hangen hoop ik
|
||||
|
||||
PRACHTIG allemaal kerel!
Die kleur is zo vreselijk mooi op een kever. Heb je goed gedaan. |
|
|||
|
|||
+ 1
Kan er niet meer aan toevoegen. Ziet r super uit!
|
||||
|
||||
Toffe reacties dankje!
Deuren hangen er inmiddels in! ziet er echt super uit. Dit weekend flink aan de slag, onvolkomenheden wetsanden en poetsen Morgen foto's!
|
||||
|
||||
Vandaag de hele dag aan het wetsanden en poetsen geweest het resultaat mag er zijn!
En heb de deuren er in gehangen Heb inmiddels ook een paar sierstripjes er op gezet, het wordt echt weer een autootje
|
||||
|
||||
Ziet er weer super uit Pieter! Natuursteenbedrijf Veenstra familie van je?
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Veenstra-Natuursteen (steenhouwerij)...jep Pap en mam hun zaakje Nog een paar jaartjes doorstuderen en dan ook in de zaak
|
||||
|
||||
Ah okeej, tof!
Weet ik ook meteen waar ik heen moet als ik een natuurstenen keukenblad wil
|
||||
|
||||
BAM!
Deurtjes helemaal klaar (jaja, beide kanten ) Wat een klus.... En heb vanavond nog even een spatbord definitief gemonteerd, inclusief bies Morgen weer verder, we are on the home strech now!
|
||||
|
||||
Vandaag ook niet stil gezeten!
Heb m'n uitlaatje even aangepast, omdat deze niet helemaal lekker paste Ok zitten beide achterspatborden er op, inclusief verlichting Before: After: Één dezer dagen maar even weer een flinke order plaatsen (o.a. RVS verchroomde bumpers etc....)
|
||||
|
||||
Echt super. Wat een gaaf ding.
|
|
||||
|
||||
23 april breng ik de kever weg om de hemel te laten monteren
Kan niet wachten op het resultaat!
|
|||
|
|||
Goed bezig Pieter
|
|||
|
|||
deze hoop ik een keer in het echt te zien. wat een mooi project is dit. succes met de verdere afbouw.
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen de kever naar de stoffeerder gebracht in Westeremden! Heb alle vertrouwen er in dat het goed gaat komen donderdag of vrijdag is hij klaar
Foto's volgen! P.S. autoambulance en een lage kever = not done....wat een hel
|
||||
|
||||
Nou, het heeft een week langer geduurd dan gedacht, maar de hemel zit er in. Super strak en super netjes.
Na dit positieve nieuws, is er ook slecht nieuws te melden. Bij het monteren van het hemeltje is er wat mis gegaan, met een zelfgemaakt werktuig, welke afgezet werd tegen het dak. Er zijn hierdoor deukjes ontstaan in het dak, welke aan de buitenkant zichtbaar zijn Volledig onbewust gebeurt natuurlijk, maar dit is een flinke tegenslag Verzekeringstechnisch zal het opgelost worden door de stoffeerder, welke zelf natuurlijk ook flink baalt van dit ongelukje. In de loop van (hopelijk) volgende week zal het dak volledig overgespoten worden bij een professionele spuiter. Na dit beroerde bericht zal het toch nog een beetje positief afsluiten met een foto van de gemonteerde hemel (onvolledige foto, maar ik had mijn kop op dit moment bij hele andere dingen....)
|
||||
|
||||
da's balen vd deukjes maar het komt weer in orde he..
maar hij ziet er steeds beter uit ben benieuwd als hij klaar is
|
|||
|
|||
Zou je niet beter het verzekeringsgeld pakken en het zelf overspuiten? Niet zozeer om geld over te houden, maar wel om geen verschil te krijgen in de lak en spuitwijze. Je hebt dit immers zelf gespoten... Succes met alles verder!
|
|
||||
|
||||
Ze moeten zich er maar mee redden...ik neem aan dat die spuiter wel weet waar die mee bezig is.