|
|||
|
|||
Zwarte vw passat station 1.8 1999 met AIRRIDE
Hallo, Bij deze bied ik mijn vw passat aan. Zoals de titel aangeeft gaat het hier om een vw passat uit 99. Deze auto staat op air ride en is op iedere mogelijke hoogte in te stellen. Zoals op de fotos te zien staat hij op mat zwarte Audi velgen RS4 het zijn 18 inch wielen met nog goede banden eromheen. Deze auto heeft climate control, electrische ramen, etc. Er wordt nog dagelijks gereden met deze auto, dus de kilometerstand is de stand wanneer de auto hier op volksforum gekomen is. nu 236.157 km Ik heb veel fijne km's gereden met deze auto maar ben weer op zoek naar iets nieuws. De auto rijd,erg lekker en er zijn dan ook veel dingen vervangen de laatste tijd. zoals oa: Homokineet vloeistoffen Lambdasonde filters bougies Olie draagarmen plus kogels Lucht massameter Banden etc. De auto rijd heerlijk en wordt gezien als een appart vervoersmiddel. De auto komt met nog een setje velgen 16" voor erbij of winter... Een goed bod is altijd welkom!!! Vraagprijs: € 5000.00 Last edited by Ralf : 08-11-2010 at 16:05. |
|
|||
|
|||
Prijsverlaging 5000
|
|
|||
|
|||
Quote:
velgen ook apart te koop (met banden?) alexander.d@live.nl |