|
|||
|
|||
Dat is echt balen joh.
Hier in de buurt in het Oosten hebben ze vorige week nog 2 autoinbrekers in de kraag gevat. Hebben geloof ik autoradio's gestolen. Dus heel misschien hoor je van die van jou ook nog wel wat. Maar acht de kans inderdaad zeer klein.
|
|||
|
|||
nog eens in het zicht gooien
je weet nooit wat het oplevert |
|
|||
|
|||
echt vreselijk man !
hier in braband hou ik me ogen ook wijd open! groeten christian |
|
||||
|
||||
GESTOLEN - VW Golf 1 1983, JX-46-JB
Vandaag gesloten uit Heiloo. Mocht iemand hem zien graag je reactie!
Blauwe Golf 1 1,1 Benzine Verlaagd, Pirelli Velgen Chrome randjes ook bij de Ramen Kenteken JX-46-JB Alvast bedankt! Last edited by vw-maarten : 13-04-2011 at 18:33. |
|
||||
|
||||
Wow, balen hey.
sucses
|
||||
|
||||
Quote:
Het hoeft natuurlijk niets te betekenen. http://link.marktplaats.nl/441138675
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk niet dat ze het zijn. Als je kijkt bij alle advertenties van de adverteerder zie je dat deze ook al eens aangeboden zijn op 13-03-2011.
|
||||
|
||||
Je hebt gelijk. Niet op gelet. daarom had ik het er ook met enige voorzichtigheid op gezet
|
|||
|
|||
pff echt triest dit! Tegenwoordig zet ik mijn golf op de oprit en dan de auto van me moeder erachter!
|
|
||||
|
||||
En dan....jatten ze die van je moeder....zal zij blij mee zijn
|
|||
|
|||
ja naja die heeft iets meer techniek als mijn golf 2 uit 1985:P
|
|
||||
|
||||
hoorde het van doridaan op onze meeting.... Erg klote dit! hopelijk wordt ie weer gevonden
|
|
|||
|
|||
Nog eens uppen
wie kent er rallyes in de omgeving van Bergen op zoom.. Volgens mensen uit de omgeving hier rijden er 2 rond .. OF staan ergens.. Ik zou graag weten wie/wat / waar.. En ja het is voor info voor mijn gestolen wagen.. Kom ik door jouw tip de mijne tegen zit er nog een beloning aan vast ook.. |
|
|||
|
|||
Wie kent er of weet rallye golfjes in de omgeving van Bergen op zoom te staan.
rijdend of projecten.. Kom ik met jouw tip de mijne tegen zit er nog een beloning aan vast ook.. |
|
||||
|
||||
iedere keer als ik zie dat dit topic weer naar boven is gekomen kijk ik in de hoop dat je hem terug hebt.
ik hoop echt van harte dat je hem terug vind/krijg. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, daar heb ik ook last van net nog even zitten googlen maar enige wat ik erover kan vinden zijn de berichten over dat hij gestolen is. houden het in de gaten, sterkte!
|
|||
|
|||
Als ie terug komt in goede vorm dan wel teverstaan. laat ik wel een bericht op de startpagina plaatsen!!
|
|
||||
|
||||
blijft jammer dat mensen niet van je spullen kenne blijven(weer kras en deukje in me auto...)........kom uit roosendaal regelmatig in berge maar echt nog nooit een rallye hier in de buurt gezien maar hou me ogen open
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk ook elke keer dat er een positief bericht van herr polizei gekomen is.... |
|
||||
|
||||
Er is vannacht een golf 2 gestolen van een vriend van mij! Hij is in Geleen gestolen (zuid limburg)
Hij valt goed op, hij is bordeaux rood gerollerd, met wit 13 inch vebreed staal. hier even een foto, |