|
|||
|
|||
Zooooo, dat is een tijd geleden!
Maar heb niet stilgezeten veranderingen tot nu toe: - Gekleid, gepoetst, gewaxt in oktober - Kofferbakbekleding - Beschermkappen kofferbak en klep (binnenzijde) - G60 achterlichten en binnenspiegel :p - Verstelbare zijspiegels - Deurbakken met speakers - Andere hoedenplank met speakers - Zonneklep passagierskant MET verlichting (origineel VAG) - Lederen interieur - Sebring G60 met winterbanden - Ook nog een setje BBS RM012 aangeschaft 6,5 & 7,5J - En vast nog wel wat dingetjes die ik nu vergeet :P Alleen één minder puntje, toen ik een paar weken terug bij Hardersplaza was hebben ze mijn zijspiegel eraf geschopt.. Resultaat: spiegel nog heel alleen de hele deur aan gort verbogen.. Dus als iemand nog een nette spijldeur passagierskant weet te liggen in Marsrot, hoor ik het graag! Oja en ga NOOIT naar Hardersplaza |
|
||||
|
||||
Gespot in Arnhem: DHL koerier in een marsrode mk2!
Leuk je even gesproken te hebben Justin, succes met je nette golf. Huibert
|
|||
|
|||
Doet me denken aan ons projectje. ook hoe die er eerst bijstond, ookal was jouwne een stuk mooier toen je hem kocht!:P
Veel succes met je project en we houden elkaar op de hoogte!? Zie ook mijn project onder de lijst Gr Stijn |
|
|||
|
|||
ja heb je de laatste tijd ook vaak gezien, helaas niet om de leukste reden. maar iig een hele vette bak man!
|
||||
|
||||
toffe wagen man, ziet er nog goed uit
als ik met m'n wagen naar Harders ga zet ik hem in een ver hoekje weg ' mafkezen daar . |
|
||||
|
||||
Mooie nette mk2!!
|
|
|||
|
|||
Nette wagen. Marsrood is een mooie kleur