![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mensen, bij deze bied ik te koop/ruil aan:
4 stuks stalen velgen, standaard breedte, 15 inch voor kever. Steek: 4 x 130 De velgen zijn gestraald, behandeld en gepoedercoat in zwart. Verder zitten er whitewalls bij, de versie die je dmv een rvs ring en een montageplaat in je velgrand schuift. Dan zit hij echt super stevig vast. De clipjes die in de velgrand klemmen, hebben wel slijtplekje in de velgrand veroorzaakt, maar dat mag geen naam hebben en vallen altijd uit het zicht. Dit zijn dus niet de Atlas whitewalls die je banden helemaal verzieken. De whitewalls zijn van hard kunststof. Setje kost ongeveer 150 euro. De set is helemaal compleet inclusief nieuwe bolle doppen zonder logo. Banden: Voor - smartbandjes 145-65-15 Hagelnieuw!! Achter - 185-60-15 niet nieuw, wel heel goed nog! Kortom: Een hagelnieuwe set die zelfs helemaal is uitgelijnd en al. Monteren en rijden!! Wat wil ik: Ik zoek een set lichtmetaal omdat ik hier in de stad de auto eigenlijk niet weg kan zetten met deze set, omdat ik ze er dan iedere keer af moet halen omdat ik bang ben dat ze de whitewalls er anders vanaf trekken! Ik zoek gewoon een sjiek setje met eventueel bijbetaling van mijn kant. Omdat een vraagprijs verplicht is: 375 euro. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op de laatste foto staan 5 velgen inderdaad! voor de oplettende kijker. Een velg bleek niet recht te zijn. De andere 4 velgen zijn gegarandeerd kaarsrecht! De 5e velg krijg je er wel gewoon bij. Zit geen band omheen. Last edited by martijnvanderh : 16-03-2009 at 22:49. |
|
|||
|
|||
![]() hey, kheb wel intresse in deze velgen, maar vanwaar ben je?
en prijs bespreekbaar? grtz mast
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() Kwam dit oude topic van me tegen en ik heb wel zin om een setje nieuw metaal onder de kever te steken. Info uit eerste spot klopt nog. Alleen heeft alles nu zo'n 500 km gelopen sinds restauratie. Nog net zo nieuw dus!
Even een andere foto hoe het er nu onder staat: ![]() Wil het setje eigenlijk alleen maar ruilen, dat heeft sterke voorkeur.
|
||||
|
||||
![]() upje!
|
|||
|
|||
![]() heb je de foto's ontvangen,wat vind je van de velgen?
|