|
||||
|
||||
Verkocht ! SLotje
VOLKSWAGEN 861121 POLO LS
Voertuig Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming 861121 POLO LS Brandstof Benzine Gister na 3 jaar de polo weer uit de stalling gehaald en besloten dat deze in de verkoop mag. Heb teveel projecten en ruimte te kort. ik ben de 2de eigenaar .. de polo is in 2000 overgeschreven naar iemand anders van dezelfde familie dus rdw geeft 3 eigenaren aan. De polo heeft 79000 gelopen Het is een redelijke harde basis ! Voorscherm rechts was verrot daar heb ik een andere bij nieuw (zit inmiddels wel vliegroest op) Dorpels achter moeten gelast worden. Voorfront is linksvoor ook niet super Achterklep is ook minder aan het worden. ( heb ik een goeie voor liggen) Deuren zijn netjes .. heel iets roest aan de onderkant maar niet door . of rot Spatbord randen achter hebben aandacht nodig maar zijn niet weg Remmerij is goed! Voorkant G40 remmerij zo goed als nieuw. achterkant origineel 80-60 verlaagd nieuwe set met gaspoten Interieur is super ! 100% zit geen spatje op ! Dashbord ook perfect Motor en bak ook 100% olie en filter vervangen . bougies vervangen en kleppen gesteld Voor meer meer info : 0655592535 e_mail mag ook bartest@hotmail.com De auto is te bekijken in wolvega Vaste prijs : inclusief voorscherm en achterklep :800€ inruil Andere oldtimer mogelijk vw-audi het liefst met apk of weinig apk reparatie punten Voor foto's : Link naar polo register Voor meer info Link naar polo register
Owned: Polo Mk1 .Under construction. Polo Gt Daily Last edited by -BartVR6- : 05-07-2011 at 09:00. |
|
|||
|
|||
hey jonguh... kom je nog eens op de koffie @ heerenveen
nie alle foto's doen het |
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Prijs in inclusief de velgjes neem ik aan? Heb je wat meer detailfoto's van de slechte plekken (front, spatbordranden etc.)? Mag eventueel via pb.
|
||||
|
||||
Verkocht