|
||||
|
||||
Velgen van Autostyle?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Velgen maken of kraken de wagen.. Bij deze ist nen kraker
|
|
||||
|
||||
Klopt, de velgen zitten er nu ook niet meer onder. Kwaliteit was kut.
Persoonlijk vind ik het ontwerp wel mooi. Nu zitten er OZ racing velgen onder, en heb ze gespoten in Hoog glans zwart. zal er nog wel een keer foto's van op zetten... |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! @Jones, die kon ik idd ook, super dik golfje en heb er ook een paar ideetjes van opgedaan |
|
||||
|
||||
Is al eens gepost geloof ik.
Ik kan hem niet mooi vinden.
|
|||
|
|||
Klopt, wel lekker laag.
|
||||
|
||||
Vind die knipperlichten wel geinig bedacht.
|
||||
|
||||
Ik vind hem erg tof zo strak zonder bumpers
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
raar ding dit.. of het nu komt door teveel rood aan de voorkant? maar op de een of andere manier lijken de lampen te klein ofzo?
|
||||
|
||||
voorfront klopt van geen kant
de onderkant van het middenstuk van de gril ligt veel hoger dan de onderkant van de zijkantjes lampen lijken idd ook wel te klein |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt net of ie zijn bumper 10 cm van zijn front af heeft, misschien dat je daarom zo'n "hoog" stuk ziet boven de bumper. Lampen lijken naar mijn mening kleiner door de zwarte ringen die er omheen zitten. Last edited by A.D GOLF1 1976 : 17-04-2011 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Bumper is verlaagd, hoort normaal tikkie te zeggen tegen de uitsparing van de koplampen?
Like sis:
|
|||
|
|||
Jep klopt idd Rick, zou 't een immifront zijn dan? Of de punten van de bouten van de bumper zitten niet goed? Ik zie t nu ook idd, klopt niet veel van....
|
||||
|
||||
bumpersteunen misschien verkeerd om/op de kop gemonteerd!?
of kan dat niet?! |
|
|||
|
|||
Het lijkt trouwens wel alsof de rondingen voor de koplampen in het frontje van die rode veel dieper lopen dan bij andere andere MK1tjes. Misschien toch een immifrontje dan.
|
||||
|
||||
Dat voorbeeld is wel hele vette mk1