|
|||
|
|||
Oldtimer '83 Golf 1 Cabrio
Ooit gekocht als opknap-project en toen noodgedwongen dagelijks in moeten rijden(in de winter ) en daarna is het opknappen er niet meer van gekomen
Dus vandaar nu te koop, een Golf 1 cabrio uit 1983 met 1.5 motor, 4-bak met eco. Auto heeft wel aandacht nodig, na het rijden in het winterseizoen heeft het roestmonster hem aardig te pakken gekregen. Voor zover ik weet is de bodem wel hard. Motor draait goed na een wat rommelige koude start dan, 205.000 km. Interieur is in goede staat, niet versleten. Toen ik hem 2 jaar geleden aangeschaft had heb ik hem een beurt gegeven waaronder het volgende gebeurt is: -olie + oliefilter -luchtfilter -remschoenen achter vervangen -remvloeistof ververst -nieuwe Vmaxx schroefset In de 2 jaar dat ik hem heb heeft hij maar weinig kilometers gemaakt. Auto heeft nog APK tot oktober 2011. Cabriodak is goed, vorige eigenaar had hem een jaar voor de verkoop vervangen omdat iemand er een mes in had gezet. Extra's bij de auto: -setje stalen velgen met redelijke banden -leren cabriohoes zwart -windscherm -brede sierlijsten voor aan de buitenkant van de a-stijl, denk dat ze van een gti zijn, weet wel dat deze dingen schaars en gewild zijn. Dus voor degene die wel wat ziet in de cabrio om hem eventueel op te knappen een prima project. Bij mij staat hij nu in de weg, staat trouwens wel binnen, want rij er nu ook niet meer mee, hij staat nu ong. al 3 maanden stil. Richtprijs 800,- |
|
|||
|
|||
Nu opknappen en van de zomer lekker goedkoop cabrio rijden!!! Dus doe een bod!
|
|
|||
|
|||
Omdat ik ook opzoek ben naar een winterauto evt. ook te ruil voor een dichte Golf 1 of een Golf 2 gti ofzo. De staat van de auto is niet heel belangrijk als tie technisch maar ok is.
|
|
|||
|
|||
Je hebt PB
|
|
|||
|
|||
Nog steeds te koop! Evt. ook te koop zonder de cabriohoes, windscherm en Gti-stijlen. Doe maar een voorstel.
|
|
|||
|
|||
up!
|
|
||||
|
||||
Je hebt een pb bericht!